מייסדי OPEN רוכשים בחזרה את מניות החברה מידי יהושע TBWA

משרד הפרסום יהושע TBWA רכש לפני שנתיים 35% ממניות חברת המיתוג OPEN ; כעת רוכשים מייסדי OPEN את המניות בחזרה ושבים לעבוד באופן עצמאי ; רמי יהושע: "הכל נעשה בשמחה ובאהבה"

שנתיים בלבד של עבודה משותפת הספיקו ליהושע TBWA וחברת המיתוג OPEN כדי להסיק מסקנות ולפרק את החבילה: ל"גלובס" נודע כי מייסדי חברתOPENׂ רוכשים בחזרה את המניות שנרכשו מהם לפני כשנתיים על-ידי משרד הפרסום יהושע TBWA.

חברת המיתוג OPEN, שהוקמה בשנת 2000, נמצאת בבעלות סער פרידמן ואייל כץ. בין הפרויקטים שהיא חתומה עליהם נמנים פרויקט המיתוג לרשת המרכולים AM:PM טרם מכירתה לדודי ויסמן, המיתוג מחדש למקומוני "העיר" מקבוצת שוקן, ליווי ומיתוג רשת בתי-הקפה ארומה, רשת שילב, גולדסטאר, משרד התיירות ועוד.

בתחילת 2007 הוחלט בחברה על מהלך אסטרטגי של חבירה למשרד פרסום גדול. ב-OPEN טענו אז כי הסיבה לכך היא השאיפה להרחיב את הפעילות בחו"ל, שם ביצעה החברה בעבר עבודות שונות כגון מיתוג רשת "פלאפל מעוז" הנמצאת בבעלות ישראלית . בחברה קיוו כי הקשרים של משרד יהושע עם סוכנות TBWA בחו"ל יסייעו בהרחבת הפעילות של החברה בעולם - מטרה אסטרטגית שסומנה על-ידי השותפים כחלק מתהליך הגידול של החברה.

יהושע TBWA היה אז במהלך התרחבות, במסגרתו רכש מניות בגופים שונים. כך, למשל, הוא רכש 51% ממניות חברת אינטראקטיב שהפכה כתוצאה מהמהלך ל-TBWA דיגיטל. מאוחר יותר רכש המשרד את השליטה במשרד הפרסום נחמני-צפריר. ב-OPEN הוא הסתפק בפחות ורכש 35% מהמניות בלבד. עתה, כאמור, רוכשים המייסדים את המניות בחזרה ושבים לעבוד באופן עצמאי לחלוטין.

רמי יהושע, מנכ"ל יהושע TBWA, מסר בתגובה: "הכל נעשה בשמחה ובאהבה".