OPEN

חברת מיתוג

כתבות אחרונות

 
אלון ברנר
לפני כולם

open ו-K Logic זכו במכרז המדיה והדיגיטל של ביג פלוס

התקציבים של אתר הסחר של קבוצת ביג גדולים יחסית: תקציב הדיגיטל צפוי להיות כ-15 מיליון שקל, והטלוויזיה 7 מיליון שקל - עבור פחות משנה

ענת ביין-לובוביץ' 20/07/2017
לפני כולם

תקציב הפרסום של שילב עובר מפוגל-אוגילבי ל-OPEN

רשת שילב משקיעה בפרסום כמיליון דולר בשנה במחירים ריאליים

ענת ביין-לובוביץ' 16/10/2013
לפני כולם

פובליסיס, LEAD ו-OPEN - בין המתמודדים על תקציב גאפ

היקף תקציב הקריאייטיב של גאפ עמד ב-2012 על כ-600 אלף דולר במחירי מחירון ■ באחרונה נבחר יהושע TBWA לטפל בתקציב המדיה של המותג

ענת ביין-לובוביץ' 21/03/2013

חברת OPEN זכתה במכרז למיתוג מחדש של העיר הרצליה

תהליך מיתוג העיר יתבצע במספר שלבים הכוללים מחקר, קריאייטיב ויישום, בהשקעה של חצי מיליון שקל

יניב פוהורילס 08/12/2009

מייסדי OPEN רוכשים בחזרה את מניות החברה מידי יהושע TBWA

משרד הפרסום יהושע TBWA רכש לפני שנתיים 35% ממניות חברת המיתוג OPEN ; כעת רוכשים מייסדי OPEN את המניות בחזרה ושבים לעבוד באופן עצמאי ; רמי יהושע: "הכל נעשה בשמחה ובאהבה"

ענת ביין-לובוביץ' 24/03/2009