תקציב הפרסום של שילב עובר מפוגל-אוגילבי ל-OPEN

רשת שילב משקיעה בפרסום כמיליון דולר בשנה במחירים ריאליים

רשת שילב נערכת לחגיגות ה-40 להיווסדה, ועל רקע הכוונה לצאת למהלך שיווקי-פרסומי רחב שיעסוק בכך, הוחלט על החלפת משרד פרסום. ל"גלובס" נודע כי שילב מפסיקה את ההתקשרות עם משרד הפרסום פוגל-אוגילבי המלווה את הרשת מאז 2008 והעבירה את מלוא התקציב למשרד OPEN.

מנתוני יפעת פרסום עולה כי שילב משקיעה בפרסום כ-3.5 מיליון דולר במחירי מחירון לשנה, שהם כמיליון דולר במחירים ריאליים.

פוגל-אוגילבי צורף למערך הפרסום של שילב כמשרד שני, כשהחלק הארי שלו טופל בענבר-מרחב. בשלב הראשון הופקד בידי פוגל כל הטיפול בדיגיטל, אך בהמשך הבינו בחברה כי יש היגיון לנהל את כל התקציב בבית אחד וערכו התמודדות ביו ענבר לפוגל. שני הצדדים נדרשו לפרזנטציות קריאייטיב ואסטרטגיה, שבסופם כאמור הוחלט להעביר את התקציב לפוגל.

OPEN מלווה את שילב מזה תקופה - בעיקר סביב כל נושא המיתוג. העיסוק המרכזי של OPEN הוא אמנם מיתוג, וזה גם היה הבסיס להקמת המשרד בשנת 2000, אך בהמשך הוא התרחב לתחומים נוספים.

עם השנים קיבלו השותפים, סער פרידמן ואייל כץ, החלטה אסטרטגית להיכנס לתחום הפרסום ממש ואף שיתפו פעולה עם משרד הפרסום יהושע TBWA שרכש מניות במשרד. השותפות עם יהושע הסתיימה ב-2009, כשכץ ופרידמן רכשו את מניותיהם בחזרה.