שילב מרכזת את תקציב הפרסום שלה בפוגל-אוגילבי

עד עתה טיפל בחלק הארי של התקציב משרד הפרסום ענבר-מרחב-שקד ■ ב-2010 עמד היקף התקציב של שילב על 3 מיליון דולר במחירי מחירון

רשת שילב מרכזת את מלוא תקציב הפרסום שלה במשרד הפרסום פוגל-אוגילבי - כך נודע ל"גלובס". עד עתה טיפל בחלק הארי של התקציב משרד הפרסום ענבר-מרחב-שקד.

ענבר-מרחב-שקד קיבל לידיו את תקציב הפרסום של שילב ב-2006, שהועבר אליו לאחר שטופל במשרד אקספרט מקבוצת באומן-בר-ריבנאי.

לפני כ-3 שנים צורף למערך הפרסום של החברה גם משרד הפרסום פוגל-אוגילבי, שהופקד על הפרסום במדיה הדיגיטלית. בהמשך קיבל המשרד לידיו גם את נושא המדיה החברתית ואת הטיפול בסגמנטים נוספים.

לקראת ההיערכות לפעילות 2011 הוחלט בשילב לרכז את כל הפעילות במשרד פרסום אחד. שני הצדדים נדרשו לפרזנטציות קריאייטיב ואסטרטגיה. עתה כאמור הוחלט להעביר את התקציב לפוגל-אוגילבי.

שלא לייחוס אומרים מקורבים לענבר-מרחב-שקד כי לא מן הנמנע כי בשילב ראו ניגוד אינטרסים עם תקציב סולוג - מותג הלבשת ילדים שהגיע לטיפול המשרד לאחר רכישת משרד הפרסום לין& לין.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי היקף הפרסום של שילב עמד ב-2008 על כ-2.8 מיליון דולר במחירי מחירון. ב-2009 ירד היקף התקציב ל-2 מיליון דולר, וב-2010 הוא גדל לכדי 3 מיליון דולר במחירי מחירון, שהם כמיליון דולר במחירים ריאליים.

רשת שילב עוסקת בשיווק מוצרי תינוקות. הרשת נוסדה ב-1974 ומונה כיום 49 סניפים בכל רחבי הארץ.