חברת המיתוג OPEN זכתה במכרז של עיריית הרצליה לתהליך מיתוג העיר. תהליך מיתוג העיר יתבצע במספר שלבים הכוללים מחקר, קריאייטיב ויישום.
שלב המחקר הראשוני ייצא לדרך כבר בימים הקרובים, והוא כולל סקר מקיף בקרב תושבי העיר, שמטרתו להעניק תמונת מצב עדכנית אודות רצונותיהם וצרכיהם של התושבים.
תהליך המיתוג יבוצע בהשקעה של חצי מיליון שקל.
תהליך המיתוג מהווה מהלך ראשון מסוגו שמבצעת העירייה, והוא משמעותי לצורך הרכבת זהות עירונית שתשמש מקור גאווה לתושביה. בנוסף לתושבים צפויים להשתתף בתהליך המיתוג גם קהלים נוספים, מתחומי עניין ממוקדים, כדוגמת נציגי העירייה, חברי מועצת העיר, אנשי רוח, אמנים, נציגי וועדי השכונות ועוד.
OPEN הוקמה בשנת 2000 על-ידי סער פרידמן ואייל כץ ומתמחה בהובלת תהליכי מיתוג בתחומים שונים בארץ ובעולם. החברה הובילה בשנים האחרונות תהליכי מיתוג רבים ביניהם: "נמל תל-אביב", מיתוג "הנגב והגליל" ומיתוג החופשה בישראל עבור משרד התיירות תחת הסיסמה "ישראל חופשת".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.