חוסר הניסיון של ציפי

ביבי וברק צדקו: לך לעומתם אין ניסיון בהקרבת המדינה ואזרחיה לתאוות השלטון

את רואה איך נעשים ראש ממשלה, ציפי? את לא רצית להיכנע לסחיטת החרדים. לאחר התפטרות אולמרט הסכמת להקציב 600 מיליון שקלים נוספים לקצבאות הילדים. ש"ס רצו יותר. לו הסכמת, בניגוד למצפונך ולאינטרס של המדינה, היית היום ראש ממשלה. עכשיו בא ביבי ונותן לש"ס עוד 1.4 מיליארד שקל לקצבאות. לכן הוא כן יהיה ראש הממשלה.

ביבי וברק, שני הגברברים של הפוליטיקה הישראלית, שני סיירי המטכ"ל, אמרו שאין לך ניסיון. את הוכחת, ציפי, שהם צדקו, שבאמת אין לך ניסיון בעשייה שהם כל כך טובים בה, כמו עושק הקופה הציבורית, כמו הקרבת המדינה ואזרחיה על מזבח תאוות השלטון.

השניים האלה, ביבי וברק, עושים את זה כבר עשרות שנים, אז ברור שהם מאוד מנוסים בזה. לפעמים אני תמה: איפה הם למדו לעבוד על כולם? איפה חונכו שכספי מדינה נועדו לשרת את שאיפותיהם האישיות? אצל מי קיבלו את השיעור שכסף שאנשים עובדים קשה כדי להרוויח הוא הפקר?

חשבתי שבסיירת מטכ"ל מחנכים לערכים מוסריים. לפי הדוגמה של ביבי וברק נראה שמשהו מאוד לקוי בחינוך בסיירת המהוללת, או שאולי זה רק אופיים של השניים הללו?

אני מאד מקווה, ציפי, שלא תלמדי מביבי ומחבריו לשחיתות הציבורית. אני מתרשם שגם לו רצית לנהוג כמותם, לא היית מסוגלת. אולי כי לא היית בסיירת. אולי כי האישיות שלך בנויה אחרת.

אז את לא ראש הממשלה. אבל בבחירות בכל זאת ניצחת את שני הסיירים בעלי הניסיון. אולי עד הבחירות הבאות, "העם", אותו ציבור מסכן שבכל פעם שהוא נעשק מבקש עוד - אולי הציבור הזה יבין שהוא צריך בשלטון אנשים ישרים, עקרוניים וערכיים, שיעבדו למענו, ולא עליו.

עיני למען עובדי הישיבות

עופר עיני עובד כמו משוגע להיכנס לממשלה שחתמה על הסכם גזל המיליארדים עם ש"ס. המליארדים הללו, שיינתנו ברובם לאנשים לא יצרניים, יחסרו מאוד לעובדים שאמור עיני לייצג. גם לו, מסתבר, יש הניסיון של ביבי וברק.