בזק רכשה את "ברייק הזהב" בגמר "האח הגדול VIP" תמורת כ-250 אלף שקל

בזק היא נותנת החסות המרכזית של "האח הגדול VIP", לאחר עונה ראשונה מוצלחת של חסות מרכזית ב"אח הגדול" ; גם בעונה הראשונה רכשה בזק את "ברייק הזהב" בגמר, ובנתה סביבו פעילות שיווקית שלמה

חברת בזק רוכשת שוב את "ברייק הזהב" בתוכנית "האח הגדול VIP" של זכיינית ערוץ 2 קשת. מדובר בפרסומת שתשודר רגע לפני הכרזת הזכייה על הזוכה בתוכנית "האח הגדול VIP", שצפוי גם להיות רגע השיא של התוכנית.

מקורבים לחברה מספרים כי תמורת "ברייק הזהב" צפויה בזק לשלם כ-250 אלף שקל. לפי המקורבים, התשלום עבור "ברייק הזהב" איננו חלק מהחסות המרכזית שלקחה בזק על התוכנית. אחרים בתחום המדיה טוענים כי הנוסחה המקובלת בדרך-כלל עם נותן חסות מרכזית ו/או כזה שיש לו הסכם שנתי עם זכיין, היא שקלול מסוים של עלות הברייק בתוך העסקה הכוללת.

כאמור, בזק היא נותנת החסות המרכזית של "האח הגדול VIP", לאחר עונה ראשונה מוצלחת של חסות מרכזית ב"אח הגדול". גם בעונה הראשונה בחרה החברה לרכוש את "ברייק הזהב", שעבורו הופקה פרסומת מיוחדת ונבנתה פעילות שיווקית שלמה, שהפכה את כל פרק הגמר לפרומו לחגיגת המצטרף המיליון לאינטרנט של בזק, ונחגגה במסיבה גדולה בתום תוכנית הגמר.

על-פי ההערכות, על "ברייק הזהב" בעונה הראשונה של "האח הגדול" שילמה בזק 187,750 שקל.

הפרסומת שהופקה לגמר הקודם היתה כאמור חלק מקמפיין פרסום שהעלתה בזק לציון הלקוח המיליון שלה באינטרנט המהיר. הקמפיין עלה בכיכובו של גידי גוב, ובמסגרת הקמפיין הוזמנו לקוחות האינטרנט של בזק להשתתף בהגרלת הזמנה למסיבת סיום התוכנית.

על פעילות התוכן השיווקי של בזק בתוכנית "האח הגדול" זכתה בזק גם במקום הראשון במדד התוכן השיווקי השנתי של "גלובס" ו-Effect-TV.

הרייטינג של גמר תוכנית "האח הגדול" הראשונה הגיע לכ-40% בקרב משקי-בית יהודיים, ובקשת מקווים כי הרייטינג של גמר "האח הגדול VIP" יהיה בהיקף דומה. הרייטינג של התוכניות האחרונות של "האח הגדול VIP" הגיע לממוצע של למעלה מ-32% בקרב משקי-בית יהודיים.