מועצת ההימורים תשקיע כ-200 אלף שקל בקמפיין לקראת משחק הכדורגל ישראל-יוון

לקראת ההתמודדות ביום שבת במסגרת מוקדמות מונדיאל 2010, ישתלט ה"ווינר" למשך יממה שלמה על מסכי הפרסום האלקטרוני שסמוכים לאצטדיון רמת-גן ; הקמפיין כולל פרסומים גם בעיתונות, ברדיו ובאינטרנט

לקראת משחק הכדורגל של נבחרת ישראל מול נבחרת יוון ביום שבת באצטדיון רמת-גן, במסגרת מוקדמות מונדיאל 2010, תעלה המועצה להסדר הימורים בספורט קמפיין פרסום שישודר בסוף השבוע הקרוב במדיות השונות לעידוד נבחרת ישראל. עלות הקמפיין עבור הטוטו מוערכת ב-200 אלף שקל.

במסגרת הקמפיין ישתלט ה"ווינר" למשך יממה שלמה על מסכי הפרסום האלקטרוני שליד האצטדיון הלאומי, ויציג תכנים שונים אשר יאתגרו את חובבי המשחק ויאפשרו להם לגוון ולשפר את סיכויי הזכייה שלהם.

כמו כן יוצגו תכנים ופרשנויות של פרשני הספורט המובילים בארץ, במטרה להוסיף עניין לחוויית המשחק. הפרסומים ילוו במשך שעות ארוכות את עשרות אלפי האוהדים שינהרו לאיצטדיון. הפרסומים נצבעו בכחול-לבן כדי ליצור זהות בין "ווינר" ונבחרת ישראל. הקמפיין כולל פרסומים גם בעיתונות, ברדיו ובאינטרנט.

חיים עורקבי, סמנכ"ל השיווק של המועצה להסדר הימורים בספורט, מציין כי "המהלך הוא חלק מהמהלך האסטרטגי שמבצעת המועצה, שמטרתו להציג בפני חובבי משחק ה'ווינר' מגוון של חידושים ולהפוך אותו לאטרקטיבי עבור אוכלוסיות וקהלים נוספים. מטרות ההשתלטות למשך 24 שעות על מסכי הווידיאו הסמוכים לאיצטדיון הן עידוד נבחרת ישראל בפרט והספורט הישראלי בכלל, והענקת חוויית צריכה מעניינת וסוחפת לאוהדי משחק ה'ווינר', אשר תהפוך את המשחק לחווייתי ומושך אוהדים יותר עבורם".

הירשם לניוזלטר והתראות ספורט