קרייזלר ופיאט הגיעו להסכמה על מסגרת עסקת המיזוג

הצלחת המיזוג בין השתיים מעלה את הסיכויים לכך שהממשל ישקיע 6 מיליארד דולר נוספים בקרייזלר ; המיזוג עם פיאט יעזור לקרייזלר לשלם בהקדם את חובותיה לממשל בגין ההלוואות שקיבלה ובנוסף יצור ויעזור ולשמר מקומות עבודה בארה"ב

כשהגב אל הקיר, הנשיא אובמה מפעיל לחצים והמנכ"ל המתחרה כבר שילם היום בכיסאו, הודיעה הערב (ב') יצרנית כלי הרכב האמריקנית, קרייזלר שבשליטת קרן סרברוס כי הסכימה למסגרת העסקה בינה לבין יצרנית הרכב האיטלקית, פיאט.

"המהלך הינו הצעד הבא שעושה החברה לכיוון של הסכם מלא" אמר דובר קרייזלר, שון מורגן. "לעסקה ישנה תמיכה מכיוונו של משרד האוצר האמריקני", אמר מנכ"ל קרייזלר, בוב נרדלי והוסיף: אנו מעריכים את הכוונות הטובות של צוות המשימה של האוצר לענף הרכב, בשיתוף עם מומחים מהתעשייה ומתחום הפיננסים, אשר מייעצים לנו מקרוב במטרה להשיג את המהלך המשמעותי הזה".

קרייזלר אשר נשלטת על ידי הקרן הפרטית לניהול הון, סרברוס נדרשה על ידי צוות המשימה של הממשל שלא להמשיך בדרכה כחברה עצמאית, וניתנו לה 30 ימים להשלים את המיזוג עם פיאט, ולא - תוצא החברה ממערכת המימון הממשלתית.

קרייזלר אמרה כי המיזוג עם פיאט יעזור לה לשלם בהקדם את חובותיה לממשל בגין ההלוואות שקיבלה ובנוסף יחזק ליצור ולשמר מקומות עבודה בארה"ב.

הצלחת המיזוג בין השתיים וביצוע מהלכים של הורדת עלויות מול נושי החברה וועדי העובדים הגדולים, מעלה את הסיכויים לכך שהממשל ישקיע 6 מיליארד דולר נוספים בקרייזלר.