עוד מנכ"ל של החברה לאוטומציה פורש: גיורא רוזנטל התפטר היום

זאת בשל "סיבות אישיות" ; רוזנטל, שהחליף את גלעד רבינוביץ' שעבר לנהל את EDS ישראל בסוף 2007, הוא המנכ"ל השישי שעוזב את החברה באמצע הקדנציה ב-5 השנים האחרונות

אמנם אף אחד כבר לא מתרגש מזה, אבל עוד מנכ"ל של החברה לאוטומציה הולך הביתה. ל"גלובס" נודע כי שנה ו-3 חודשים לאחר שמונה עוזב המנכ"ל גיורא רוזנטל את החברה, במה שהחברה מכנה "סיבות אישיות".

רוזנטל, שהחליף את גלעד רבינוביץ' שעבר לנהל את EDS ישראל בסוף 2007, הוא המנכ"ל השישי שעוזב את החברה באמצע הקדנציה ב-5 השנים האחרונות.

החברה לאוטומציה, שמספקת שירותי מחשוב לשוק המוניציפאלי, עוברת מאז תחילת העשור תקופה קשה. אחד הסממנים הבולטים הוא נטישת המנכ"לים אחרי תקופתה קצרה. עם ביצוע המינוי, דיווחה החברה כי הפעם זה יהיה שונה וטענה כי תחייב את רוזנטל לכהונה של 3 שנים לפחות. בין אם זה קרה או לא, רוזנטל מן הסתם לא עמד באתגר. עדיין מדובר במנכ"ל החברה שכיהן את התקופה הארוכה ביותר מבין המנהלים האחרים שמונו לחברה בשנים האחרונות.

רוזנטל היה נראה כמינוי מתאים. הוא אמנם לא הגיע מרקע של שירותי מחשוב, אך הוא בהחלט מבין משהו בעולם הפוליטי של הרשויות המקומיות בישראל, רקע שהוא בעל חשיבות מרובה בכל הנוגע לפעילות החברה. רוזנטל כיהן במשך 10 שנים כמנכ"ל מרכז השלטון המקומי ומתוקף התפקיד היה בקשר רצוף עם ראשי ערים, ראשי מועצות מקומיות וראשי מועצות אזוריות. הקשרים במועצות המקומיות קריטיים עבור התפקיד מאחר והרשויות המקומיות מחזיקות בחובות של מאות מיליוני שקלים לחברה, חובות שהחברה מתקשה לגבות על רקע המצב הכלכלי הקשה ברשויות.

משה אלקסלסי, יו"ר החברה, מסר בתגובה כי "מנכ"ל החברה לאוטומציה גיורא רוזנטל ביקש היום (ג') לסיים את תפקידו מסיבות אישיות. אנו מכבדים את רצונו של המנכ"ל ומודים לו על שיתוף-הפעולה הפורה במהלך כהונתו. אנו מאחלים לו הצלחה בהמשך תפקידיו הבאים".