ערוץ הספורט ישדר את דייויד בלאט ודינמו מוסקבה בטורניר ה"פיינל 8" של היורוקאפ

הערוץ יעביר ב-5+ LIVE ו-5+ GOLD שלושה משחקים מהטורניר, שייפתח ביום חמישי בטורינו ; המאמן הישראלי יתמודד ברבע הגמר עם אמופרם סטאד הסרבית ; יתר המשחקים: בנטון - ריטאס; ולנסיה - חימקי; בילבאו - זאדאר

ערוץ הספורט יעביר בשידורים ישירים את משחקיו של דייויד בלאט עם דינמו מוסקבה בטורניר ה"פיינל 8" של היורוקאפ, שייפתח מחר (ה') בטורינו. המשחקים יועברו בערוצים 5+ LIVE ו-5+ GOLD.

מחר יעביר הערוץ החל מהשעה 19:00 את השידור הראשון, כאשר דינמו והמאמן הישראלי שלה יפגשו את אמופרם סטאד הסרבית. יתר המשחקים בשלב רבע הגמר: בנטון טרביזו - ריטאס וילנה; ולנסיה - חימקי מוסקבה; בילבאו - זאדאר.

גם במידה ודינמו מוסקבה לא תצליח להעפיל לחצי הגמר, הערוץ ישדר משחק משלב זה ביום שבת ב-19:00. משחק הגמר של הטורניר ישודר ביום ראשון, גם כן באותה שעה.

בלאט בן ה-49, במקביל לעבודתו בדינמו מוסקבה, משמש גם כמאמן של נבחרת רוסיה איתה זכה באליפות אירופה ב-2007. דן שמיר, אקס הפועל ירושלים ומכבי ת"א, משמש כעוזרו. בלאט אמר היום: "אנחנו, דן שמיר ואני בדינמו מוסקבה, ממותגים היטב כישראלים, ונשתדל להביא כבוד לכדורסל הישראלי דרך ההשתתפות ומקווה שגם דרך ההצלחה ב'פיינל 8' בטורינו".