בתו בת ה-25 של מוטי זיסר תעבוד באלביט קמעונאות - עם שכר של 20 אלף שקל בחודש

היא תהיה זכאית לאופציה להעלאה של 5% בשכר ולבונוס שנתי של עד 30% משכרו של מנהל החטיבה, או בגובה 3 משכורות שלו

חברת אלביט הדמיה הודיעה היום (ה') לבורסה על אסיפה כללית של בעלי המניות, שתתכנס ב-7 במאי כדי לדון, בין השאר, במינויה של הילה זיסר-בנדט, בתו של בעל השליטה בחברה, מוטי זיסר, למנהלת מותג בחטיבת הקמעונאות של החברה ולאשר את תנאי העסקתה.

משכורתה החודשית של זיסר-בנדט צפויה לעמוד על 20 אלף שקל, עם אופציה להעלאה של 5%, בכפוף לאישורו של אריק בן-זינו, מנכ"ל החטיבה הקמעונאית של אלביט הדמיה, אליו היא גם תהיה כפופה. בתו של מוטי זיסר תהיה זכאית לבונוס שנתי, גם כן בכפוף לאישורו של בן-זינו, של עד 30% משכרו של מנהל החטיבה, או בגובה 3 משכורות שלו.

זיסר-בנדט (25), חסרת ניסיון ניהולי מוכח, מחזיקה בתואר ראשון למנהל עסקים ושיווק מהמרכז הבינתחומי בהרצליה, ונבחרה לתפקיד במטרה לסייע למתג את החטיבה הקמעונאית של אלביט הדמיה בישראל, עם התמקדות בדור הצעיר של הצרכנים, וזאת יכולה להיות הסיבה להעסקתה של זיסר-בנדט הצעירה בתפקיד.

זיסר-בנדט הולכת בעקבותיהם של מינויים נוספים של בנים של ובנות של לתפקידים בכירים. אלעד תשובה (30), בנו של יצחק תשובה מכהן כסגן יו"ר דירקטוריון קבוצת דלק ; רונה דנקנר (25) בתו של נוחי דנקנר, משמשת כרפרנטית לחברות הבנות בדסק"ש; ג'ייסון אריסון (28), בנה של שרי אריסון, המשמש כמנכ"ל הקרן המשפחתית הנושאת את שמו של סבו, תד.