עסקה של 15 מיליון שקל לחברת ההשקיה "נען דן ג'יין": תספק פתרונות השקיה מתקדמים לקזחסטן

[להרשמה לניוזלטר עסקים מתעוררים] במסגרת העסקה, תבצע נען דן ג'יין שני פרויקטים נרחבים על פני שטח של 8,500 דונם ; לאור ההשקעות הטכנולוגיות בנען דן ג'יין, החברה צופה גידול במכירות ב-2009

[להרשמה לניוזלטר עסקים מתעוררים]

חברת ההשקיה הבינלאומית נען דן ג'יין (NaanDanJain), המספקת תשתית ופתרונות השקיה וחקלאות ללקוחות ביותר מ-100 מדינות ברחבי העולם, הודיעה היום על עסקה משמעותית בקזחסטן, בהיקף של 15 מיליון שקל. המזמינה היא חברת אחזקות ממשלתית של משרד האוצר של קזחסטן, המקדמת פרויקטים אגרו-תעשייתיים במדינה.

חברת נען דן ג'יין תבצע בדרום קזחסטן שני פרויקטים נרחבים:

בניית תשתית ומערכות השקיה מתקדמות לגידול עגבניות על פני שטח של 7,000 דונם. נען דן ג'יין תפרוס מערכת טפטוף חדשנית מסוג TAL, המשלבת צנרת דקת-דפנות עם "טפטפות מבוך" מתקדמות. מערכת זו מעניקה איכות השקיה גבוהה, אמינה ומדויקת בעלות נמוכה ובמינימום תקלות, תוך התאמה לתנאי מזג האוויר ולגידולים רב שנתיים.

בניית מערכת השקיה למטע תפוחים על שטח של 1,500 דונם. נען דן ג'יין תפרוס במטע מערכת טפטוף מווסתת-לחץ (PC) מתקדמת.

במסגרת העסקה, ביקרה משלחת של בכירי החברה הקזחית במטה נען דן ג'יין בישראל, על מנת לבחון מקרוב את יכולות הייצור המתקדמות של החברה.

בשנה האחרונה, עם כניסתה של חברת ג'יין ההודית, בוצעה השקעה טכנולוגית ארוכת טווח בסך 50 מיליון שקל להגברת כושר הייצור של החברה, הן בישראל והן בעולם. נען דן ג'יין השקיעה וחנכה לאחרונה ציוד של מכונות וקווי השקיה מהמתקדמים ומהמהירים ביותר בעולם. באמצעות השקעה זו מתמודדת נען דן ג'יין עם המשבר הכלכלי בעולם והשינויים במטבע החוץ, וצופה גידול במכירות בשנת 2009.

חברת נען דן ג'יין היא נותנת החסות הראשית של התערוכה הבינלאומית "אגריטך" שתיערך בחודש מאי במרכז הירידים בת"א. במסגרת התערוכה תחשוף החברה מוצרים חדשים ומתקדמים, המתוכננים - לאור המחסור העולמי במים - לחיסכון רב בכמויות המים להשקיה.