ג'ודי שלום-ניר-מוזס: "אני מאוד לא אוהבת את מלחמתה של שלי יחימוביץ' בעשירים שמחזיקים את המשק. אף אחד לא גנב את הכסף. זו דמגוגיה זולה ודוחה"

(עדכון) - שלום-ניר-מוזס, מבעלי "ידיעות אחרונות" ואשת המשנה לרה"מ, למגזין "ליידי גלובס": "כשבעלי יהיה ראש ממשלה לא יהיו פה אנשים רעבים" ; "בקרב השופטים והפרקליטות יש תאבי-פרסום" ; בעקבות הראיון מבהירה שלום-ניר-מוזס: "אני מעריצה את עבודתה של יחימוביץ', אך היא שופטת לא נכון את המעסיקים הגדולים"

" תן לי אגרוף בבטן", פוקדת עליי ג'ודי שלום ניר מוזס בסוף פגישתנו. אני משיב תירוץ נבוך בניסיון להתחמק. "אל תפחד, תן לי אגרוף בבטן בכל הכוח שיש לך ואל תעשה כאילו. תרביץ".

בלית ברירה אני מוצא את עצמי מוריד אגרוף לאשתו של סילבן שלום, סגן ראש הממשלה, ומי שמחזיקה בבעלות בגוף התקשורת החזק ביותר במדינה, קבוצת "ידיעות אחרונות". כף ידי נעצרת בחוזקה בבטנה השרירית וכמעט שנשברת. פרקי אצבעותיי כואבים. והיא מחייכת. "אתה רואה, ככה זה כשמתאמנים עם מדריך כושר צמוד חמש פעמים בשבוע במשך כעשר שנים. יש תוצאות".

ג'ודי ניר מוזס / צלם: עידו איזק

העובדה שהיא חלק ממשפחת "ידיעות אחרונות", שבה היא מחזיקה 12% מהמניות, אינה מפריעה לה לפתח בטן מלאה על התקשורת: "אני מאוד גאה להיות חלק מהאימפריה שאבא שלי בנה וסבא שלי המציא ואח שלי יאמר שהוא משמר אותה ומגדיל אותה. זה לא רק העיתון, אלא גם ynet והכבלים".

בראיון עצמו תוקפת שלום ניר-מוזס מטרות רבות, ובכללן מערכת המשפט. להלן ציטוט מייצג: "בקרב השופטים והפרקליטות יש תאבי פרסום. עדיף שתבואו למסיבות ונכניס אתכם למדורי הרכילות, בשביל לקבל כותרת לא צריך לנהל ציד מכשפות".

- את וסילבן שלום סוציאליסטים בהשקפותיכם?

"אני לא סוציאליסטית ולא קפיטליסטית. אבל כשבעלי יהיה ראש ממשלה לא יהיו פה אנשים רעבים".

- האם הכותרת של הכתבה תהיה 'ג'ודי היא השלי יחימוביץ' הבאה'?

"ממש ממש לא. אני מאוד לא אוהבת את שלי יחימוביץ' במלחמתה בעשירים. אני חושבת שעשירים, כמו שהיא קוראת להם, הם אלה שמחזיקים את המשק בגדול, והם אלה שתורמים הכי הרבה. ואף אחד לא גנב את הכסף. ומה שהיא עושה זה דמגוגיה זולה ודוחה כדי לעשות דה לגיטימציה לאנשים שבונים את המשק".

עם זאת, בעקבות פרסום כתבה זו באתר "גלובס", מסר שלום ניר-מוזס ל"גלובס" את התגובה הבאה: "אני רוצה להבהיר שאני מאוד מעריכה ומעריצה את עבודתה המסורה מאוד של חברת הכנסת שלי יחימוביץ' למען החלשים. יחימוביץ' היא חברת כנסת חרוצה ופעילה, והלוואי שהיו לנו רבות כמוה. הביקורת היחידה שלי כלפיה היא ביחס הבסיסי שלה לחלק מהמעסיקים הגדולים במשק שלצערי היא שופטת אותם בצורה לא נכונה, היות שאנשים אלו תורמים מיליונים רבים ובזאת נמצאים איתה באותו צד, במלחמתה למען החלש".

ג'ודי ניר מוזס / צלם: קובי קלמנוביץ

הראיון המלא עם ג'ודי שלום ניר-מוזס - במגזין "ליידי" שיופץ למנויי "גלובס" ביום ג' השבוע