זמן קצר לאחר שהיריבה הנצחית, מרצדס חשפה את הדור המחודש של ה-S קלאס, הציגה גם ב.מ.וו רשמית את דגם הדגל שלה - ה-760.
לרכב יש מנוע V12 אלומיניום חדש בנפח 6 ליטר, שבסיוע 2 מגדשי טורבו מייצר כעת לא פחות מ-544 כ"ס ומומנט של 75 קג"מ. המנוע משודך לתיבה אוטומטית חדשה, שפותחה במיוחד עבור הדגם הזה ומצוידת בשמונה הילוכים, שיא, שהושג עד כה רק בספינת הדגל של לקסוס.

למרות הממדים הנכבדים - המכונית משווקת רק בגרסה הארוכה עם תוספת של 14 ס"מ לבסיס הגלגלים - הגרמנייה המגודלת מסוגלת להאיץ מאפס למאה קמ"ש ב-4.5 שניות בלבד, מהר יותר ממכוניות ספורט רבות.
גרסה של אותו מנוע והגיר החדש יופיעו בקרוב גם במכונית החדשה של רולס-רויס. ה-760 החדשה צפויה להגיע אלינו במחצית השנייה של השנה במחיר שיתחיל, קרוב לוודאי, ביותר מ-1.1 מיליון שקל.


לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.