מנהלת משאבי האנוש באמדוקס פורשת

נעמה מידן-גלעד, שהיא גם אחת משמונת החברים בהנהלה הבכירה של אמדוקס, תעזוב את החברה בעוד כמספר חודשים, ובשלב זה עדיין לא הוחלט על מי יחליפה

לאחר 9 שנים בחברת אמדוקס , מתוכן כשנתיים בתפקיד המנהלת הגלובלית של משאבי אנוש, נעמה מידן-גלעד פורשת מתפקידה על רקע סיבות אישיות, כך נודע ל"גלובס". מידן-גלעד (41), שהיא גם אחת משמונת החברים בהנהלה הבכירה של אמדוקס, תעזוב את החברה בעוד כמספר חודשים, ובשלב זה עדיין לא הוחלט על מי יחליפה.

לפני מינויה לתפקיד הנוכחי, מידן-גלעד מילאה מספר תפקידים באמדוקס ובהם סמנכ"לית משאבי אנוש במשך כשלוש וחצי שנים. קודם לכן שימשה כמנהלת פיתוח ארגוני והדרכה בחברת סאיטקס, וכיועצת ארגונית בחברת ייעוץ. בתפקידה הנוכחי, מידן-גלעד הייתה אחראית על ניהול משאבי האנוש שהיה אחראי ללמעלה מ-17 אלף עובדים של אמדוקס שפרוסים ברחבי העולם. בחודשים האחרונים, נזכיר, על רקע המשבר הכלכלי והצפי לירידה בהכנסות, אמדוקס נאלצה לפטר כמה מאות עובדים, חלקם גם בישראל.

אמדוקס, בניהולו של דב בהרב, מספקת פתרונות גבייה, ניהול ושירות לקוחות המיועדים לחברות תקשורת ופיננסים. החברה נסחרת לפי שווי של 3.8 מיליארד דולר.