קמפיין פרסום חדש לעיר ת"א: משחק מציאות חלופית בשם "הארכיטקט" המתרחש בעיר

ARG - Alternate Reality Games הוא משחק שמעניק תוכן אינטראקטיבי שנע בין עולמות וירטואליים ומציאותיים ; המשחק נוצר ממעבר בין העולמות, שנחווה כמסע בעקבות רמזים שעוברים באינטרנט ובעולם האמיתי

עמותת התיירות תל-אביב-יפו יוצאת בקמפיין פרסום לעיר תל-אביב באמצעות משחק ARG, משחק מציאות חלופית בשם "הארכיטקט" המתרחש בתל-אביב. את המשחק פיתחו תלמידי התוכנית לתקשורת אינטראקטיבית במרכז הבינתחומי בהרצליה, ובקמפיין הושקעו 150 אלף שקל מתקציב פרסום הפנים.

ARG - Alternate Reality Games הוא משחק שמעניק תוכן אינטראקטיבי שנע בין עולמות וירטואליים ועולמות מציאותיים. המשחק נוצר מהמעבר ביניהם שנחווה כמסע בעקבות רמזים שעוברים באינטרנט (באתרים, מיילים וסרטוני וידיאו) ובעולם האמיתי (מספרי טלפון, מטמונים שמוחבאים בכתובות שונות, תוכניות רדיו).

לצורך הקמפיין נכתב תסריט בשם "הארכיטקט", על-ידי התסריטאי דניאל רבנר, שבמרכזו ארכיטקט גרמני אקצנטרי בשם רודולף פור שרוצה לבנות מרכז ספא יוקרתי על חורבת שרונה וכדומה. לצורך העלילה נוצרו מסמכים, תמונות, וידיאו קליפים, אירועי רחוב, אתרים ופורום באינטרנט ועוד.

עד כה שיחקו במשחק מאות אנשים באינטרנט וגם בחיפוש רמזים במציאות, ואלפי צופים נוספים עקבו מהצד על התפתחות העלילה "כמו בסרט".

אתי גרגיר, מנכ"ל עמותת התיירות תל-אביב-יפו, מסרה: "חיפשתי דרך לצאת מהשגרה של הקמפיינים השמרניים לעיר. בעקבות פגישה עם תלמיד המרכז אסף גורליק, נחשפתי למשחק מרגש שהיווה קמפיין נועז ראשון מסוגו בארץ, בו לקחו חלק פעיל אלפי משתתפים נלהבים הן באינטרנט והו במציאות, תוך ביקור באתרים מרכזיים בולטים של העיר".