לונדון כן מחכה - ובזול: אל-על מציעה טיסות לבירה הבריטית ב-199 דולר

זאת לטיסות בוקר לשדה-התעופה לוטון בשבועיים הקרובים, ובתוספת נקודה בודדת של "הנוסע המתמיד" ; מנכ"ל בריטיש איירווייז ישראל: "במחירים בהם נמכרים כיום הכרטיסים, לא נשאר לחברות רווח"

מתחממת התחרות על הקו ללונדון. חברת אל-על , שהשיקה השבוע טיסת בוקר יומית לנמל-התעופה לוטון שבצפון לונדון, מציעה בשבועיים הקרובים כרטיסים לחלק מהטיסות במחיר 199 דולר, בתוספת נקודת "הנוסע המתמיד" בודדת.

לדברי ראש אגף שווק באל-על, עמית לבני, הוספת הטיסה מיועדת למי שמבקש להגיע ללונדון עם תחילת יום העבודה. "אין ספק שהקו ללונדון הוא מהמבוקשים, וכל החברות הטסות אליו מוסיפות עוד ועוד טיסות. במסגרת שיתוף-הפעולה עם נמ- התעופה בלוטון קיבלנו מהם מסלולי בידוק מהירים, המאפשרים לאנשי עסקים שטסים רק עם מטען יד לצאת מהשדה תוך 10 דקות מהנחיתה".

שלא במבצע, אל-על מוכרת בימים אלה כרטיסים במחיר של החל מ-499 דולר.

יצויין כי גם החברות בריטיש איירווייז ו-Bmi, המפעילות טיסות סדירות ללונדון, מציעות בימים אלה מבצעים בקו. בבריטיש אירווייז ניתן לרכוש כרטיסים במחיר של החל מ-581 דולר, ובשבוע הקרוב - במכירה מוקדמת לטיסות היוצאות בין אוקטובר 2009 למארס 2010 - במחיר 487 דולר.

Bmi, שהוסיפה באחרונה טיסה יומית נוספת, עומדת להשיק החל מתחילת מאי מטוס איירבס 330 משודרג בקו עובדה, שתשלש את כמות המושבים בטיסותיה היומיות מישראל. מחלקות הפרימיום נמכרות כיום במבצעי השקה של 1,050 דולר לנוסע (במכירה לזוג) במחלקת עסקים, 800 דולר במחלקת תיירים משודרגת (במכירה לזוג) ו-400 דולר במחלקת תיירים (במכירה לזוג) לטיסות עד סוף מאי.

מנכ"ל בריטיש איירווייז ישראל, יעל קטן, מעריכה כי למרות שהלקוח מרוויח כרגע מהמלחמה על הקו, החברות לא יצליחו לשמור על רמות מחירים כאלה לאורך זמן. "אני לא בטוחה שיש הצדקה לכל-כך הרבה טיסות שבועיות מישראל ללונדון, אבל כל חברה מנסה כרגע לקחת נתח יותר גדול מהשוק. במחירים בהם נמכרים כיום הכרטיסים, לא נשאר לחברות רווח".

אל עלאל על