עסקה של 4 מיליון דולר לאופטיר עם רשות מסים אירופית

הפתרון של אופטיר יאפשר לרשות המסים לעקוב אחר כל פעולה שמבצעים נישומים באתר האינטרנט, ויסייע לשפר את איכות השירות וחוויית המשתמש בכל הקשור לזמני תגובה ופתרון תקלות

שבועיים לאחר פרסום חוזה גדול של חברת OPtier עם בנק ההשקעות מורגן סטנלי, זרם העסקאות שלה ממשיך. אופטיר חתמה על הסכם לאספקת מערכת לניהול עסקאות עם רשות מיסים במדינה אירופית ששמה לא נמסר, בהיקף של כ-4 מיליון דולר.

למרות השפל הכלכלי, אופטיר נהנית מפריחה מסוימת בתחום הפיננסים. החברה מספקת פתרונות לניהול מערכות מידע, המאפשרים לארגונים להטמיע במהירות תהליכים עסקיים חדשים, להגדיל נפחי פעילות, לשפר את רמות השירות של היישומים, לקצר זמני תגובה ולפתור באופן מיידי תקלות הנובעות מעומסים במערכות המחשוב.

הפתרון של אופטיר יאפשר לרשות המיסים לעקוב אחר כל פעולה שמבצעים נישומים באתר האינטרנט, ויסייע לשפר את איכות השירות וחוויית המשתמש בכל הקשור לזמני תגובה ופתרון תקלות.

אופטיר מסרה כי אימוץ הטכנולוגיה שלה על-ידי רשות המיסים במדינה הוא חלק מפרויקט מחשוב לאומי הצפוי להסתיים ב-2010. מוטי טל, ממייסדי אופטיר ומשנה למנכ"ל, אמר כי "הצלחת המערכת בזמני משבר באה מכיוון שביכולתה להקטין את ההוצאות התפעוליות במקביל לשיפור השירות".

את אופטיר הקימו בשנת 2002 יוצאי חברת ממקו, שנמכרה לחברת CA תמורת 550 מיליון דולר. החברה גייסה עד היום כ-116 מיליון דולר מהקרנות אינדקס הבריטית, פיטנגו, לייטספיד, כרמל וג'מיני הישראליות, קרן ההלוואות פלנוס וחברת סיסקו.