עוד שירות של יאהו נסגר: והפעם - השירות החינמי לאירוח דפים אישיים "גיאוסיטיס"

יאהו רכשה את השירות לפני עשור ב-4 מיליארד דולר ; מאז כניסתה לתפקיד של המנכ"לית החדשה, קרול בארטס, יאהו כבר ביטלה כמה מהמוצרים והנכסים שלה כדי לחסוך בעלויות

יאהו סוגרת את Geocities, השירות החינמי של אירוח דפים אישיים של לקוחות, שהיא רכשה לפני עשר שנים ב-4 מיליארד דולר, בעיצומה של בועת הדוט.קום.

החל מיום ה' שעבר השירות כבר אינו מקבל לקוחות חדשים, והוא ייסגר מאוחר יותר השנה. בקיץ יפורסמו עוד פרטים לגבי הדרך שבה יוכלו הלקוחות לשמור על הנתונים שלהם.

לפני כמה ימים הודיעה יאהו על פיטורי כ-700 עובדים נוספים, המהווים 5% מכוח האדם שלה.

מאז כניסתה של המנכ"לית החדשה, קרול בארטס, לתפקידה בינואר, יאהו כבר ביטלה כמה מהמוצרים והנכסים שלה כדי לחסוך בעלויות ולהתמקד בשורה התחתונה, במסגרת מאמציה להחיות את צמיחתה בסביבה כלכלית קשה ומול תחרות עזה מצד גוגל.

בשבוע שעבר הודיעה החברה על סגירת ג'אמפקאט, שירות מקוון לעריכת קובצי וידיאו.

יאהו רכשה את גיאוסיטיס בעסקת מניות בשווי 4.6 מיליארד דולר ב-1999.

גיאוסיטיס הייתה אחת הראשונות שבנו קהילה מקוונת, עם יותר מ-3.5 מיליון אתרים אישיים שהתארחו אצלה בסוף שנות ה-90.

אך בשנים האחרונות דעך מעמדה של החברה הזו, כאשר הדור החדש יחסית של אתרי נטוורקינג כמו פייסבוק ומייספייס הפכו לפופולריות.

"החלטנו להפסיק את תהליך ההרשמה של לקוחות חדשים לגיאוסיטיס, כדי להתמקד בעזרה ללקוחות שלנו לבנות יחסים מקוונים בשיטות אחרות", מסרה יאהו בהודעתה.

"במסגרת המאמץ המתמשך לבנות מוצרים ושירותים שמספקים את החוויה הטובה ביותר ללקוחות ולמפרסמים, אנחנו מגדילים השקעות בכמה תחומים ומצמצמים אותן בתחומים אחרים".