אפליקציה חדשה מאפשרת להגדיל את מספר משתמשי הטוויטר שאתם עוקבים אחריהם

וגם: מתקשים לעמוד בתקציב החודשי שלכם ונאלצים לחיות בקביעות על האוברדראפט? המשחק DebtSki יסייע לכם ללמוד איך להשיג איזון בין ההוצאות וההכנסות

1 שירות עקוב אחרי

מעוניינים להגדיל את מספר משתמשי הטוויטר שאתם עוקבים אחריהם, וגם לנסות ולהגדיל באופן אוטומטי את מספר העוקבים אחריכם? אפליקציה חדשה בשם TwitterMass מאפשרת לעשות את זה. האפליקציה מאפשרת לכם למצוא יוזרים חדשים, באמצעות חיפוש אחר מילות מפתח שמעלות תוצאות חיפוש של משתמשים רלבנטיים שעושים שימוש במילים הללו, והיא גם מציעה לכם את האפשרות להפסיק לעקוב אחריהם באופן אוטומטי לאחר זמן מסוים, אם המשתמשים הללו בחרו שלא לעקוב אחריכם באופן הדדי. בנוסף, האפליקציה מאפשרת גם לבחור לעקוב אחר כל המשתמשים שיוזר ספציפי עוקב אחריהם. אפליקציות נוספות שמציעות שירות דומה הן: SocialToo ו-Twollow.

2 עניין של סמנטיקה

חברות רבות חושבות שהן יכולות להתחרות במנוע החיפוש של גוגל, ורבים סבורים כי התשובה טמונה בידי חברות אשר מפתחות מנוע חיפוש סמנטי. NetBase היא אחת מאותן חברות אשר מפתחות טכנולוגיית חיפוש, והיא מבססת את תוצאות החיפוש שלה על גישה לינגוויסטית (לשונית), אשר מנתחת את הקשרים שבין מילים וביטויים, ומאפשרת לקבל גם תוצאות חיפוש שמציעות תשובות לשאילתות חיפוש אשר מנוסחות כשאלות. כך, לדוגמה, טכנולוגיית החיפוש של החברה מסוגלת לזהות אילו מילים במשפט ספציפי מתארות את הסיבה ואילו מתארות את התוצאה.

NetBase כבר אינדקסה 8 מיליארד עמודי אינטרנט, ו-100 מיליארד משפטים מעובדים מדי חודש במנוע שלה.

3 לנווט ב-Digg

גולשים שאוהבים לחפש ידיעות מעניינות באתר דירוג החדשות Digg ישמחו לדעת על כמה תוספים נחמדים לדפדפן פיירפוקס. הראשון הוא Digg Comment Spotlight - אשר מאפשר למצוא תגובות לידיעות שאחרים עשו להם Digg, במטרה להקל על המשתמשים למצוא רק את התגובות המעניינות.

תוסף אחר הוא Interclue, שמאפשר לגולשים לדעת האם הלינק שהם מתעתדים ללחוץ עליו פעיל והאם הוא מכיל וירוסים. בנוסף, הוא מאפשר לראות אימאז'ים מדף היעד מבלי להגיע אליו בפועל. תוסף נוסף הוא Smart Digg Button, אשר מאפשר לראות כמה פעמים עשו Digg לעמוד מסוים.

4 תקציב מקוון

מתקשים לעמוד בתקציב החודשי שלכם ונאלצים לחיות בקביעות על האוברדראפט שלכם? המשחק DebtSki מיועד עבורכם. זהו משחק מבוסס פלאש, שבו על השחקנים לנווט את הדמות שלהם דרך מסלולי מכשולים שונים, במטרה לאסוף כמה שיותר מטבעות, ובמקביל, לקבל החלטות מושכלות כיצד כדאי לבזבז את המטבעות הללו על רכישת אייטמים מסוימים.

בדומה למשחקים אחרים, יש אייטמים שיש להשיג על מנת לנצח במשחק, כמו גם להשיג איזון בין ההוצאות וההכנסות, אשר משפיע, בסופו של דבר, על האושר של הדמות שלכם.