סמנכ"ל הכספים של ערוץ הספורט, ירון שגב, פורש מתפקידו

זאת לאחר 4.5 שנים ; יוחלף בתפקיד ע"י דורון אשכנזי ; מנכ"ל ערוץ הספורט, אבי בר: "שגב הוא מהאנשים המדהימים והמבריקים ביותר שיצא לי לעבוד במחיצתם"

סמנכ"ל הכספים של ערוץ הספורט, ירון שגב, פורש מתפקידו. שגב, ששימש כסמנכ"ל הכספים והרכש של ערוץ הספורט ב-4.5 השנים האחרונות, הודיע זה מכבר על רצונו לפרוש מתפקידו. קודם לתפקידו זה שימש שגב כחשב הערוץ במשך שנתיים.

במסגרת תפקידו כסמנכ"ל הכספים והרכש לקח שגב חלק בתהליך ההתרחבות של ערוץ הספורט בשנת 2007, וריכז את נושא רכישת זכויות השידור לערוצים החדשים שהוקמו על-ידו - גולד ולייב. כמו כן היה שותף להליך זכייתו של ערוץ הספורט במכרז של HOT.

את שגב יחליף בתפקיד דורון אשכנזי.

שגב אמר היום: "אני מודה לאבי בר, מנכ"ל הערוץ, על השנים המשותפות ועל ההזדמנות הגדולה שהוא נתן לי, וכן לכל הנהלת הערוץ ועובדיו על התמיכה ושיתוף-הפעולה. ערוץ הספורט הוא הרבה מעבר למקום עבודה עבורי, ותמיד יישאר כך. לאחר 6.5 שנים מרתקות של התפתחויות והישגים אני יוצא לדרך חדשה, על מנת להתנסות באתגרים מקצועיים נוספים".

מנכ"ל ערוץ הספורט, אבי בר, מסר: "ירון שגב הוא מהאנשים המדהימים והמבריקים ביותר שיצא לי לעבוד במחיצתם. אין ספק שירון שגב משאיר ואקום גדול, ולא יהיה פשוט לאף אחד להיכנס לנעליו. כולנו בערוץ מאחלים לו בהצלחה - ובטוחים שכך יהיה".