אספן נדל"ן הופכת לחברה פרטית: הצעת הרכש התקבלה - ואספן בנייה תרכוש החברה הבת ב-17 מיליון שקל

אספן בנייה תרכוש כ-10.57% מהון המניות של החברה הבת - לאחר ששיפרה את הצעת הרכש מ-5 שקלים ל-6.25 שקלים למניה ; הרכישה תיצור לחברה האם רווח הון של כ-13 מיליון שקל

חברת אספן בנייה ופיתוח , בניהולו של אילן גיפמן, הודיעה היום (ג') כי הצעת הרכש לרכישת החברה הבת אספן נדל"ן התקבלה במלואה. אספן תרכוש את החברה הבת תמורת 17 מיליון שקל, ובכך תהפוך אותה לחברה פרטית.

אספן בנייה תרכוש 2,711,414 מניות אספן נדל"ן, המהוות כ-10.57% מהון המניות המונפק והנפרע של החברה - וזאת לאחר ששיפרה את הצעת הרכש מ-5 שקלים ל-6.25 שקלים למניה.

הרכישה התבצעה במחיר המשקף 59.5% מההון העצמי של החברה. בפועל נענו להצעה מחזיקים של 2,023,935 מניות, המהוות כ-7.89% מהון המניות המונפק והנפרע של החברה - וביתר המניות תתבצע רכישה כפויה. הרכישה תיצור לאספן בנייה רווח הון של כ-13 מיליון שקל.

אילן גיפמן, מנכ"ל קבוצת אספן, אמר היום: "הצעת הרכש לאספן נדל"ן תציף ערך לבעלי המניות של החברה האם, תפשט את מבנה ההחזקות בקבוצה ותחסוך הוצאות הנהלה וכלליות בהיקף של כמיליון שקל בשנה. אין שום טעם כלכלי להחזיק היום בקבוצה שתי פלטפורמות ציבוריות".

גיפמן הוסיף: "בשנה האחרונה אנחנו מקבלים פניות בלתי פוסקות מבעלי מניות המיעוט באספן נדל"ן המבקשים מאתנו לבצע את הצעת הרכש, בטענה שבאספן נדל"ן אין סחירות במניה, ושמהלך כזה יציג קבוצה חזקה הנשלטת ע"י חברה ציבורית אחת, יגדיל סחירות באספן בניה, יחסוך עלויות ויציף ערך לבעלי המניות. אנו בטוחים שבתקופה כזאת, המהלך הזה מתבקש והוא WIN-WIN - הן לבעלי מניות המיעוט באספן נדל"ן והן לחברה האם, אספן בניה".