הישראלים שנהרגו ביוון בתאונת מטוס ביוון הם בני הזוג שרפמן; נחום שרפמן היה ממייסדי קומטאץ' ושופינג.קום

(עדכון) בני הזוג שטסו במטוס פרטי מעל האי זקינתוס מצאו את מותם אמש ; אתמול דווח למשרד החוץ על היעלמותו של המטוס הפרטי, לאחר שטרם ההתרסקות דיווח הטייס על "בעיות" ונחת נחיתת ביניים

לאתר חדשות ערוץ 2 (Mako / רשת)

הערב פורסם כי ההרוגים אמש (ג') בהתרסקות המטוס באי קפלוניה שבייון הם נחום ונאווה שרפמן. גופותיהם אותרו הבוקר (ד') על-ידי כוחות הביטחון המקומיים, בתום סריקות שנערכו אחריהם במהלך הלילה, לאחר שאמש ניתק עימם הקשר.

נחום שרפמן שהיה בן 61 במותו היה דמות מוכרת ומוערכת בתעשיית ההיי-טק הישראלית. שרפמן ייסד במשותף את החברות קומטאץ' ושופינג.קום שפיתחה מנוע השוואת מחירים באינטרנט.

אמש דווח למשרד החוץ על היעלמותו של מטוסם הפרטי. על פי הדיווח, לפני ההתרסקות דיווח הטייס על "בעיות" ונחת נחיתת ביניים.

בערב הוא המריא שוב ולאחר זמן קצר שלח אות מצוקה. חיל האוויר וחיל הים היווניים פתחו בחיפושים, שהבוקר, הסתיימו בטרגדיה. במשרד החוץ מעודכנים בפרטים, אך לא נמסרה מטעמם הודעה מסודרת עד לשעה זו.

בגלי צה"ל דווח כי השלטונות באתונה מסרו כי השניים אותרו באמצעות הטלפון הנייד שהיה ברשותם. משרד החוץ בירושלים אישר את הדברים, והוסיף כי בני הזוג נפשו באזור, וככל הנראה יצאו במטוס של חברת תיירות לסיור בשמי יוון.

המטוס יצא אתמול מישראל, דיווח על תקלה וביצע נחיתה זמנית. אות המצוקה הגיע מספר דקות לאחר המראתו המחודשת. מסוק חילוץ איתר את שרידי המטוס בדרך לאי קורפוס.

לפני כשבועיים נהרג בתאונת צניחה אריאל סיקסיק, ישראלי כבן 33 שעבד באוסטרליה כמדריך טיסה וצניחה. נסיבות האירוע טרם ברורות.