מועצת הכבלים שוקלת לקנוס את HOT בגין שידור תכנים לא ראויים ביום הזיכרון

ב-HOT הסירו אמנם מה-VOD את קטגוריות הבידור, אך גם כך נותר שם עדיין תוכן בידורי רב בערב יום הזיכרון וביום הזיכרון עצמו ; המועצה שוקלת לקנוס את HOT בסכום של 90 אלף שקל

על אף שחברת הכבלים HOT הורידה את קטגוריות הבידור משירות ה-VOD ביום הזיכרון, מועצת הכבלים והלוויין שוקלת לקנוס אותה בסכום של 90 אלף שקל בגין שידור תכנים שאינם הולמים את יום הזיכרון באמצעות ה-VOD.

מועצת הכבלים ממתינה עתה להתייחסותה של HOT בעניין, לאחר שבסיומו של יום השואה שלחה מועצת הכבלים מכתב בעניין זה ל-HOT, שמטרתו היתה הכנה ליום הזיכרון.

כאמור, מבדיקת המועצה עלה כי בערב יום הזיכרון וביום הזיכרון עצמו שודרו תכנים בידוריים ב-VOD של HOT, לאחר שהקטגוריות הבידוריות הורדו כליל בימים אלה. מחינת המועצה נותר מספיק תוכן בידורי על אף שלא הוגדר קטגורית כך.

ביום השואה, שחל שבוע קודם ליום הזיכרון, שלח יו"ר המועצה, ניצן חן, מכתב ל-HOT אשר הדגיש את החובה לעמוד בכללים, שכן החוק המתייחס לימי שידור אלה חל גם על תכני ה-VOD.

מ-HOT נמסר בתגובה: "כמדי שנה מורידה HOT מיוזמתה ערוצים רגילים וכן קטגוריות שלמות ב-VOD HOT, תכני בידור וקומדיות אשר אינן הולמות את יום הזיכרון. יחד עם זאת, ישנם תכנים שעלולים להימצא ב-HOT VOD דרך קטגוריות אחרות שאינן בידור".