מפתחת התוכנה לסלולר, פרינג, השלימה גיוס של כ-10 מיליון ד'

התוכנה לניהול שיחות טלפון אינטרנטיות ומסרים מיידים כוללת תוספות לשירותי ההודעות של פייסבוק ולהאזנה לתחנות רדיו האינטרנטיות ; המנכ"ל, אבי שכטר: "תעשיית הפרסום בסלולר עדיין צעירה. זה תחום שיתפתח בטווח הרחוק"

חברת פרינג השלימה ביום חמישי גיוס שלישי בהיקף מוערך של כ-10 מיליון דולר. ההשקעה הגיעה מכל המשקיעים הקיימים בחברה - North Bridge (NBVP), פיטנגו, Veritas ו-VenFin.

פרינג פיתחה תוכנה לניהול שיחות טלפון אינטרנטיות ומסרים מיידים בטלפונים סלולריים. בשנה האחרונה התרחבה התוכנה הישראלית הזו והיא כוללת תוספות לשירותי ההודעות של פייסבוק ולהאזנה לתחנת הרדיו האינטרנטית Last.FM.

פרינג לא הצליחה עד היום למצוא מודל להכנסות כספיות מהתוכנה שלה, בשיחה עם "גלובס" אמר היום אבי שכטר, המייסד ומנכ"ל החברה, שהכיוון של פרינג הוא להכניס פרסומות לשירות. "יש לנו עכשיו ניסוי במספר מדינות לפרסומות בגרסה המיועדת למכשירי ה-iPhone.

"אנחנו עדיין בתחילת הדרך בתחום הזה, מכיוון שתעשיית הפרסום בסלולר היא עדיין צעירה. אולם, אנחנו רואים את הכיוון הזה כמשהו שיתפתח בטווח הרחוק. יש לנו הרבה אינטראקציה עם המשתמשים שלנו. אנחנו יודעים עליהם לא מעט דברים ואנחנו יכולים לספק להם המון שירותים שהם צריכים".

שכטר מספר שלאחרונה פרינג השיקה שירות מבוסס מיקום של חברת WeFi, כך שבאמצעותו החברה שבניהולו יכולה לתת ללקוחות שמעוניינים, גם פרסומות מבוססות מיקום.

*האם תרוויחו כסף מהפרסום?

"בוודאי. אנחנו רואים בפרסום בסיס להכנסות העתידיות שלנו". את ההסתמכות על המשקיעים הקיימים שכטר מסביר בכך ש"הם משקיעים עם גב חזק שאוהבים את החברה".

*כמה משתמשים יש לכם?

"יש לנו בערך כחצי מיליון משתמשים חדשים בכל חודש".