סרגון קיבלה הזמנה ראשונית בסך של כמיליון דולר מספקית שירותי תקשורת אלחוטיים לאזורים כפריים בארה"ב

מנכ"ל החברה, עירא פלטי: "בשל סל פתרונות ה-IP האלחוטיים המתקדם שלנו, סרגון נמצאת בעמדה טובה להיות שחקנית מרכזית בהתרחבות המתמשכת של רשתות אלחוטיות בקצבים גבוהים"

חברת סרגון , ספקית פתרונות תקשורת בקצבים גבוהים לדור הבא של רשתות אלחוטיות, דיווחה היום (ב') על עסקה של למעלה ממליון דולר עם ספקית שירותי תקשורת אלחוטיים לאזורים כפריים בארה"ב.

IP-FibeAir, משפחת פתרונות האית'רנט האלחוטיים המתקדמים של החברה נבחרו על ידי סטלרה, ספקית שירותי אינטרנט סלולארי מארה"ב. באמצעות הפתרונות של סרגון תבנה סטלרה שדרת תקשורת בעלת קיבולת גבוהה, שתביא את בשורת הפס הרחב לקהילות כפריות, שהיו עד כה מנותקות, או בעלות קישור בסיסי לרשת האינטרנט. היקף ההזמנות הראשוניות עומד על למעלה ממיליון דולר.

עירא פלטי, נשיא ומנכ"ל סרגון: "...אפליקציות המבוססות על תקשורת נתונים (data) ימשיכו להניע את שוק ה-Backhaul במדינות ובאזורים מפותחים. בשל סל פתרונות ה-IP האלחוטיים המתקדם שלנו, סרגון נמצאת בעמדה טובה להיות שחקנית מרכזית בהתרחבות המתמשכת של רשתות אלחוטיות בקצבים גבוהים".

סטלרה מספקת שירותי אינטרנט מתקדמים בקצבים גבוהים לאזורים כפריים באמריקה, באמצעות טכנולוגיית הדור השלישי (HSPA). לחברה רישיונות בעשר מדינות ולמעלה מ-300 ערים, המכסות אוכלוסייה של 6 מיליון בני-אדם. סטלרה תצמצם את הפער הדיגיטאלי לטובת רווחתם של עסקים ובתי אב ברחבי אמריקה, ועתידה להציע את השירות ל-55 ערים עד סוף 2009, עם תכנון להרחבה נוספת של הרשת ב-2010.

לסרגון נטוורקס 17 משרדי מכירות בעולם ובסיס לקוחות של למעלה מ-150 ספקיות תקשורת ומאות רשתות פרטיות בכ-100 מדינות. בין לקוחותיה נמנים: בזק, נוקיה, AT&T, Mobitel, KPN, Tata, סלקום, Belgacom ו- Telcel . מטה החברה בתל-אביב והיא מעסיקה כ-400 עובדים.

בסוף השבוע האחרון פרסמה סרגון את דו"חותיה, כאשר התוצאות הרבעוניות שלה היו באמצע טווח ההכנסות והרווח שפורסם באזהרת הרווח. הרבעון הראשון הסתיים עם הכנסות של 43.9 מיליון דולר, ירידה של 6.9% ביחס לרבעון המקביל, כאשר שלושה לקוחות היו אחראים ליותר מ-10% מההכנסות כל אחד - נוקיה-סימנס, איתה יש לסרגון הסכם OEM (יצרן ציוד מקורי), ועוד שני לקוחות באמריקה הצפונית והדרומית.

בנטרול הוצאות רישום האופציות לעובדים, שהסתכמו ב-789 אלף דולר, סרגון רשמה רווח נקי Non-GAAP של מיליון דולר, ירידה של כ-80% לעומת הרבעון המקביל ב-2008. הרווח למניה הגיע ל-3 סנט.