מקאן-אריקסון האמריקנית, השייכת לקבוצת אינטרפבליק, זכתה בתקציב הפרסום, קידום מכירות, יחסי ציבור ותקשורת דיגיטלית של אולימפיאדת 2012 שתיערך בלונדון.
במסגרת החוזה, שאמור להתקיים במהלך 3.5 השנים הקרובות, תשקיע מקאן בשיווק המשחקים האולימפיים סך של 10 מיליון פאונד, ובתמורה תהפוך לנותנת החסות הרשמית של האולימפיאדה.
תקציב המשחקים האולימפיים הינו התקציב הגדול ביותר בתחום השיווק בבריטניה, ולכן זכייתה של סוכנות אמריקנית הינה בגדר מהלומה לסוכנות WPP הבריטית, אשר נשענה על מוצאה כדי להבטיח את זכייתה במכרז.
תקציב המשחקים האולימפיים נוהל עד כה על-ידי חברת Chime Communications, אשר פעלה מכוח הסכם חד-שנתי עם ארגון הוועד האולימפי בלונדון.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.