אליוט ברוידי, יו"ר מרקסטון התפטר מתפקידו כדירקטור בקרן הפנסיה של שוטרי ומכבי האש בקליפורניה

בהצהרה משותפת להם ולקרן נאמר כי הלחץ התקשורתי וחקירת ה-SEC אינן מאפשרות לקרן לנהל את נכסיה בהיקך של כ-10 מיליארד דולר כראוי

אליוט ברוידי, יו"ר מרקסטון, התפטר מתפקידו כדירקטור בקרן הפנסיה של שוטרי ומכבי האש של קליפורניה ואליו הצטרף שון האריגן - דירקטור נוסף בקרן. שניהם התפטרו על רקע חקירת ה-SEC (הרשות לניירות ערך בארה"ב).

ברוידי, יו"ר מרקסטון, נקרא לספק מידע לחקירה המתנהלת ב-SEC כמי שיושב בדירקטוריון קרן הפנסיה של השוטרים והכבאים של לוס אנג'לס, שמנהלת כ-10 מיליארד דולר.

בהצהרה משותפת להם ולקרן נאמר כי הלחץ התקשורתי וחקירת ה-SEC אינן מאפשרות לקרן לנהל את נכסיה בהיקך של כ-10 מיליארד דולר כראוי.

ברוידי התבקש לחשוף את מקורות הכנסותיו ואת חשבונות הבנק שלו מאז 2005. על פי ה"לוס אנג'לס טיימס", במכתב הזימון לברוידי כתבה התובעת של ה-SEC כי הפניה אינה מניחה כי בוצע משהו שאינו חוקי, אך ממליצה לברוידי להתייעץ עם עו"ד.

שמו של ברוידי, נזכיר, עלה בפרשה מתחילתה. הפרשה החלה בניו יורק, שם נחקרו החל משנת 2007 הקשרים של מקורבים לחשב מדינת ניו יורק, אלן הבסי, לגופים פיננסיים שתיווכו בהעברת כספים בין קרן הפנסיה של המדינה שמנהלת כ-122 מיליארד דולר, לבין קרנות השקעה.

ברוידי אמר בהצהרה לעיתונות כי הוא משתף פעולה עם החוקרים של ה-SEC וציין כי הוא מעולם לא קיבל שכר או גרף רווחים מתפקידו כדירקטור בקרן הפנסיה.

ממקורבים לברוידי נמסר כי "לאחר שבע שנים ששימש בקרן הפנסיה כדירקטור ובעקבות הבדיקה הוא חש שהדרך הטובה ביותר עבור קרן הפנסיה ועבורו היא לפרוש, הוא עשה זאת באופן וולנטרי לחלוטין מתוך רצון לסייע לכל הגורמים לעבור תקופה זו באופן הנכון ביותר".