סוזן בויל סירבה לארוחת ערב עם נשיא ארה"ב ברק אובמה

אתר האינטרנט של העיתון "ניוז אוף דה וורלד" מדווח הבוקר כי הסיבה לסירוב של בויל מעט תמוהה: היא רוצה להישאר בבית ולחפוף את השיער

חדשות 2 ב - MAKO / לחדשות 2 ב - 'רשת'

הכוכבת הבריטית העולה סוזן בויל סירבה לארוחת ערב חלומית עם לא אחר מאשר נשיא ארה"ב ברק אובמה בוושינגטון. אתר האינטרנט של העיתון "ניוז אוף דה וורלד" מדווח הבוקר כי הסיבה לסירוב של בויל מעט תמוהה: היא רוצה להישאר בבית ולחפוף את השיער.

בויל, שזכתה לכינוי "המלאכית השעירה", הודתה כי היא פשוט "לחוצה מדי" מהפגישה עם אובמה - אולי המעריץ המפורסם ביותר שלה - בארוחת ערב נוצצת אליה הוזמנו בעיקר כתבים שמסקרים את הבית הלבן וסלבריטיז נוספים.

"היא הייתה המומה ומרוגשת מההזמנה, אבל זה פשוט יותר מדי ויותר מדי מוקדם בשבילה, אז היא סירבה", הסביר מקור לעיתון. "אמרו לה שהנשיא אובמה ראה קליפים שלה בטלוויזיה ואהב את השירה שלה. היא הייתה בשמיים. אך במקום זה היא פשוט נשארה בבית עם החתול פבלס, חפפה את השיער וצפתה ב'לבריטניה יש כישרון' (התכנית בה התגלתה)".

בויל קיבלה גם הזמנות מפחות או יותר כל רשתות החדשות האמריקניות, שהגיעו לארוחת הערב השנתית היוקרתית אצל אובמה. אבל הכוכבת הוכיחה שוב שההצלחה לא שינתה אותה - וסירבה לכולן.