ביטוח ישיר ו-ynet משיקות את "ביטוח ynet" - מותג הביטוח השלישי של חברת ישיר אי.די.אי

בפיתוח הטכנולוגי של האתר המשותף הושקעו כמיליון שקל כשבאתר ימכרו ביטוחי רכב חובה, מקיף וצד ג' ; המיזם המדובר הינו במתכונת "מותג פרטי" לאתר ynet מבית ביטוח ישיר

חברת הביטוח ישיר אי.די.איי אינה מסתפקת בשני המותגים שלה - (ביטוח ישיר ו-9 מיליון) והשיקה היום (א') בשיתוף עם אתר ynet מותג ביטוח חדש שייקרא - "ביטוח ynet" . ב"ביטוח ישיר" מעריכים כי בתוך שנת פעילות יגדיל המיזם המשותף את מכירות הביטוחים דרך האינטרנט בכ-25%.

מאתר ynet יוכלו הלקוחות לרכוש ביטוח רכב חובה, מקיף וצד ג'. עוד יציע האתר מידע, טיפים ושירותים משלימים. כל השירותים באתר המשותף יכולים להינתן ללא שימוש בסוכן ביטוח או נציג שירות לקוחות כשלצד האתר הוקם מוקד תמיכה שיסייע לגולשים שיזדקקו לשירותיו.

בפיתוח הטכנולוגי של אתר האינטרנט המשותף הושקעו למעלה ממיליון שקל. ביטוח ישיר הינה חברת הביטוח הראשונה שהשיקה בארץ אתר אינטרנט למכירת פוליסות ביטוח לרכב לפני כשנתיים, בעקבותיה צעדו חברות ביטוח נוספות.

המיזם המדובר הינו במתכונת "מותג פרטי" לאתר ynet מבית ביטוח ישיר. בביטוח ישיר מציינים כי במדינות מפותחות, בעיקר באנגליה, בה כ-50% מביטוחי הרכב מבוצעים באמצעות האינטרנט אנו עדים למיזמים דומים, בהן חברות שתחום עיסוקן העיקרי איננו ביטוח חודרות לתחום ומציעות פוליסות תחת מותג פרטי תוך שיתוף פעולה עם חברות ביטוח מובילות.

רביב צולר, מנכ"ל ביטוח ישיר, איי. די. איי.אמר כי "שיתוף הפעולה החדש מהווה חיבור אסטרטגי בין שתי חברות שהן מובילות בתחומן.

אבי בן טל, מנכ"ל ynet אמר כי "אנו רואים מגמה ערה של גופי מדיה המשיקים שירותים מקוונים במגוון תחומים שעד היום היו נחלתם הבלעדית של חברות מסורתיות".