בזק מכרה נכס ברחובות בכ-5 מיליון שקל

הרוכש הוא משקיע פרטי והנכס נכלל בסדרת הנכסים אותם העמידה בזק למכירה בשנה האחרונה במסגרת האסטרטגיה לפיה נכסים שעומדים ללא שימוש או שניתן לפנותם בעלות נמוכה יחסית, יימכרו מתוך כוונה להביא להתייעלות תפעולית של ה

חברת בזק מכרה חלק מהנכס בו היא מחזיקה באזור התעשייה ברחובות תמורת יותר מ-5 מיליון שקל, כך נודע ל"גלובס".

הרוכש הוא משקיע פרטי והנכס נכלל בסדרת הנכסים אותם העמידה בזק למכירה בשנה האחרונה במסגרת האסטרטגיה לפיה נכסים שעומדים ללא שימוש או שניתן לפנותם בעלות נמוכה יחסית, יימכרו מתוך כוונה להביא להתייעלות תפעולית של החברה.

החברה מכרה חלקה אחת מתוך שתיים שהיו מוצעות למכירה בנכס, הממוקם ברחוב משה יתום ומשתרע על פני 3,259 מ"ר. שתי החלקות הוצעו למכירה בנפרד או ביחד וניתנה עדיפות למציע שירכוש את שתי החלקות.

הנכס ממוקם באזור התעשייה קרית רכטמן בחלק הדרום-מערבי של רחובות. הוא נהנה מנגישות טובה בשל קרבתו לצירי תחבורה ראשיים כמו דרך מנחם בגין ודרך ששת הימים. כמו כן, הנכס ממוקם סמוך למרכזים המסחריים אמריקן סיטי ושופרסל ביג.

בחלקה שנמכרה קיים מבנה בן שתי קומות בשטח בנוי של 1,470 מ"ר ושלושים מקומות חנייה. זכויות בזק בנכס הן זכויות חכירה מהוונות לדורות. התב"ע (תוכנית בניין עיר) החלה על החלקה מאפשרת זכויות בנייה של 40% בשלוש קומות למבנה תעשייה. המגרש המינימאלי לתכנון הוא בשטח 1,200 מ"ר.

בחלקה שעוד עומדת למכירה קיים מבנה משרדים הכולל חדר תקשורת אזורי של בזק וחנות בזק סטור. שטח הקרקע של חלקה זו הוא 2,745 מ"ר ואילו שטחה הבנוי של החלקה הוא 2,500 מ"ר גם בחלקה זו 30 מקומות חנייה.

כיום מעמידה בזק עוד 14 נכסים למכירה. בין הנכסים, משרדים בשטח של 860 מ"ר וחנות בשטח 107 מ"ר במגדל שבע הממוקם מול הקניון הגדול בבאר שבע. באשקלון מעמידה החברה למכירה נכס ששטחו 2,430 מ"ר ברחוב הפלמ"ח, ששימש כמשרדים וכחנות בזק סטור.

בעפולה מעמידה החברה מבנה משרדים בשטח 1,142 ברחוב הרב נחום לוין ובפתח תקווה נכס בשטח של כ-3,000 מ"ר ברחוב שמשון, ששימש מבנה ריכוז עובדים וחנות בזק סטור.

בטבריה מעמידה החברה למכירה נכס המשתרע על קרקע בשטח 5,300 ברחוב החשמונאים, עם 30 חניות. הבניין שימש בעבר כמתחם בזק בעיר. בנהריה מציעה החברה נכס שיושב בשטח של 6 דונם, על פני 1,900 מ"ר בנוי ברחוב בלפור. הנכס שימש כמבנה ריכוז עובדים וכחנות בזק סטור.