עוד שפל צפייה בכדורגל הישראלי: רק 7.6% רייטינג להפועל ת"א - בני סכנין

ההתמודדות של האדומים על האליפות לא עניינה את הציבור, והפכה לשידור השני הכי פחות נצפה העונה של ערוץ 10 מליגת העל ■ הרייטינג הממוצע של ליגת העל בסיבוב השלישי הידרדר ל-11.5% בלבד

בערוץ 10 לא עושים מאמצים גדולים לקדם את השידורים שלהם העונה מליגת העל בכדורגל. רק השבוע אמרו בערוץ כי "רמת הכדורגל הכדורגל בליגת העל הידרדרה לשפל חסר תקדים". יכול להיות שזו גם אחת הסיבות לשפל חסר התקדים שנרשם ברייטינג של המשדר אתמול (ב'), שלא היה רחוק משבירת שיא שלילי עונתי.

למרות שהיו לו משמעויות גדולות על מאבק האליפות, המשחק מהמחזור ה-30 בליגה בין הפועל ת"א לבני סכנין (1-1) הביא רייטינג ממוצע של 7.6% בקרב משקי בית יהודיים, נתון המשקף צפייה ב-118.1 אלף משקי בית בלבד. עד כמה נתון הצפייה הזה גרוע, ניתן ללמוד מהעובדה כי מדובר במשחק השני הכי פחות נצפה העונה, אחרי המשחק בין מכבי חיפה לבני יהודה ששודר במחזור ה-3, אי שם בספטמבר 2008, והביא 7.4%.

אפשר לייחס את הרייטינג הנמוך גם לל"ג בעומר שחל אתמול, והוריד את נתוני הצפייה של כלל תוכניות הטלוויזיה. התוכנית שדורגה בראש התוכניות הנצפות של אמש היא חדשות ערוץ 2, שהביאה רייטינג של 15.3% - נמוך ביחס לסטנדרט הרגיל שלה.

המגמה המעניינת בשידורי הכדורגל השנה היא שככל שהעונה מתקדמת והמתח בצמרת גובר, הציבור דווקא מעדיף לצפות בדברים אחרים. משחקי הסיבוב השלישי בליגה רושמים עד כה רייטינג ממוצע של 11.5% בלבד, נמוך יותר מהרייטינג הממוצע של הסיבוב הראשון (12.8%) והסיבוב השני (13.2%).

רוצה לקבל ישירות לתיבת המייל שלך את כל נתוני הצפייה בספורט הישראלי? הירשם עכשיו לניוזלטר והתראות ספורט