שוקי אברמוביץ' מנכ"ל כלל פיננסים הודיע על סיום תפקידו

מהדו"חות הכספיים שפירסמה החברה אתמול עלה כי בית ההשקעות הפסיד ברבעון הראשון של השנה 2.4 מיליון שקל ומדובר ברבעון חמישי ברציפות של הפסדים ■ אברמוביץ' יישאר בקבוצת כלל

שוקי אברמוביץ, מנכ"ל כלל פיננסים הודיע היום (ד') על רצונו לסיים את תפקידו הנוכחי כמנכ"ל החברה. אברמוביץ ימשיך לכהן בתפקידו הנוכחי עד למציאת מחליף וככל שיידרש על ידי הנהלת כלל ביטוח.

אברמוביץ נתבקש על ידי הנהלת קבוצת כלל ביטוח לכהן בתפקיד ניהולי אחר בקבוצה.

נזכיר כי מהדו"חות הכספיים שפירסמה החברה אתמול (ג'), עלה כי בית ההשקעות בניהולו של אברמוביץ הפסיד ברבעון הראשון של השנה 2.4 מיליון שקל ומדובר ברבעון חמישי ברציפות של הפסדים.

אברמוביץ אמר: "ברצוני להודות להנהלת כלל ביטוח על האמון הרב שנתנו בי במהלך כהונתי כמנכ"ל החברה. בתקופה האחרונה נאלצה כלל פיננסים להתמודד עם המשבר העולמי בשווקי ההון והשלכותיו על הענף, בכלל ועל פעילות הקבוצה, בפרט. למרות המשבר העולמי הצליחה החברה בחודשים האחרונים להגדיל את היקף נכסיה, היקף הכנסותיה ולצמצמם את הוצאותיה".

עוד אמר: "אני מאמין כי כלל פיננסים תתמודד באופן ראוי עם האתגרים הניצבים בפניה במהלך השנים הקרובות ותחזק את מעמדה כאחד מבתי ההשקעות המובילים בישראל. בהזדמנות זו, ברצוני להודות לכל עובדי החברה על סיועם במהלך שבע השנים האחרונות בהן עבדו במחיצתי תוך מסירות והשקעה ללא לאות".