עיתון "העיר" עוזב את הבניין המיתולוגי ברחוב יוסף קארו בת"א

מערכת המקומון, הכוללת 150 עובדים, תעבור לבניין עיתון "הארץ" ברחוב שוקן ■ "הארץ": "המהלך יקטין עלויות וישפר את יעילות התפקוד בקבוצה, שתהיה מרוכזת במתחם אחד"

לאחר שנים, המקומון "העיר" מתפנה מהבניין המיתולוגי שלו בתל-אביב. ל"גלובס" נודע כי כ-150 מעובדי "העיר" יעברו כבר בקרוב לבניין "הארץ" שברחוב שוקן.

מקבוצת "הארץ" נמסר בתגובה כי "בסוף שנת 2009 מסתיים חוזה השכירות של 'העיר' בבניין ברחוב יוסף קארו, והפעילות תעבור לבנייני 'הארץ' ברחוב שוקן. בסוף 2008 עברה מערכת TheMarker מהבניין ברחוב שוקן 18 לבניין סמוך, וכתוצאה מכך התפנו שטחים בבניין. כמו כן, התפנו שטחים בבניין ברחוב שוקן 21 - גם כתוצאה מעזיבת חברת 'ליאונרדו' ששכרה בו שטחים. שינויים אלה מאפשרים לקלוט בבניינים ברחוב שוקן את המקומונים, להקטין עלויות ולשפר את יעילות התפקוד בקבוצה, שתהיה מרוכזת בתל-אביב במתחם אחד".

לפני כשנה דיווחה קבוצת "הארץ" על רה-ארגון ברשת שוקן - רשת המקומונים של הקבוצה. המהלך כלל הקמת מערך עריכה מרכזי לכל מקומוני הרשת במערכת הראשית של עיתון "העיר" בתל-אביב. המשמעות היא כי כל עבודת עריכת הידיעות, הכתבות, כמו גם העיצוב הגרפי, נעשית במסגרת מערך עריכה מרכזי.

מהלך זה הצטרף למהלך המיתוג בו החלה הרשת לפני למעלה משנתיים, שנועד להביא לשיפור בתהליך הפקת תכני התוכן, איכות המערכת ונראות העיתון. לשם כך הוחלט על מתיחת מותג "העיר" בפריסה ארצית והשקת פורמט חדש לעיתוני הרשת.