משאית שהובילה אבנים התהפכה על רכב הסעות סמוך לכפר סבא - וגרמה ל-5 הרוגים ו-3 ילדים פצועים קשה

בני משפחה של הפצועים וההרוגים הגיעו למקום התאונה לסייע לנפגעים ■ התאונה גרמה לעומסי תנועה כבדים ■ "מדובר בתאונה קשה מאוד", אמר היום דובר מד"א ירקון, מיקי כפרי

חמישה בני אדם נהרגו, שני מבוגרים ושלושה ילדים, ו-5 בני אדם נפצעו בצהריים בתאונה קשה מאוד שאירעה בכביש 444, בין כפר סבא ליישוב אלפי מנשה. למקום הגיעו כוחות רבים של מגן דוד אדום ושירותי הכבאות של מחוז השרון.

התאונה אירעה כאשר משאית שהובילה חומרי בניין התהפכה על רכב שהסיע תלמידים. מבין 5 הפצועים, 2 מוגדרים במצב קשה. "מדובר בתאונה קשה מאוד", אמר היום דובר מד"א ירקון, מיקי כפרי, לחדשות 2 באינטרנט. "כוחות מד"א בשטח מטפלים בנפגעים". ההרוג האחרון מת מפצעיו כשעה לאחר התאונה. במד"א הוסיפו כי 3 מהפצועים קשה פונו לבית החולים בילינסון בפתח תקווה, פצוע קשה נוסף פונה לתל השומר, ופצוע נוסף במצב קשה נותר עדיין מטופל בשטח.

"כשהגענו לזירת האירוע חלקה האחורי של המשאית פשוט היה מוטל, מועך את המכונית. המשאית נשאה אבנים וחול - והם מעכו את רכב הטרנזיט", כך אמר היום לוני לוקסמבורג, פרמדיק מד"א ירקון שהגיע ראשון לאירוע. "הצלחנו לחלץ חלק מהילדים, אך לצערנו עם הגעתנו כבר היו מספר הרוגים בשטח". "המקום נראה כמו אחרי פיגוע" "ניסינו לבצע פעולות החייאה בנפגעים, אך לצערנו נאלצנו לקבוע את מותם של ארבעה מהם", הוסיף לוקסמבורג.

כוחות הכיבוי והמשטרה ממשיכים בשעה זו בחקירת התאונה, ובודקים מה גרם למשאית להתהפך בצורה שכזו על רכב ההסעות. משה רוט, מתנדב בזק"א שהגיע לאזור, מספר: "כשהגענו בין הראשונים למקום, הוא נראה כמו זירת פיגוע, הרכב היה מעוך לחלוטין אחרי שהמשאית העיפה אותה יותר מעשרה מטרים לתוך שדה". רוט הוסיף כי "כשהגענו למקום חלק מהאנשים עוד צעקו לנו לעזרה".