לאחר התפטרות המנכ"ל והדו"חות הגרועים: S&P מעלות מכניסה את כלל פיננסים לרשימת מעקב עם השלכות שליליות

חברת הדירוג מכניסה דירוג "A-" של אגרות-החוב מסדרה א' ל-Credit Watch Negative ■ "המהלך מגיע בעקבות ההשפעה השלילית של המגמות בשווקי ההון, על הביצועים הפיננסים ומיצובה העסקי ואי-הודאות הניהולית הנוכחית

יום לאחר התפטרותו של המנכ"ל, ויומיים לאחר פרסום הדו"חות הגרועים, החדשות לגבי כלל פיננסים ממשיכות לזרום, ושוב - לא במובן החיובי.

חברת הדירוג S&P מעלות הודיעה היום (ה') על הכנסת דירוג "A-" של אגרות החוב מסדרה א' שהונפקו ע"י כלל פיננסים, לרשימת מעקב עם השלכות שליליות (Credit Watch Negative).

חברת הדירוג מסבירה, כי המהלך מגיע בעקבות ההשפעה השלילית של המגמות בשווקי ההון, על הביצועים הפיננסים של החברה ומיצובה העסקי ואי-הודאות הניהולית הנוכחית.

חברת הדירוג תבחן את השפעת ההתפתחויות האלו על דירוג האג"ח ותפרסם את מסקנותיה בתום תהליך הבדיקה.

נזכיר, כי אתמול הודיע מנכ"ל כלל פיננסים, שוקי אברמוביץ' על התפטרותו מהחברה, על רקע המצב העסקי הגרוע אליו הגיע בית ההשקעות, שסיים את 2008 בהפסד של 327 מיליון שקל. גם את הרבעון הראשון של 2009, למרות ההתאוששות שנרשמה בו בשווקים, סיים כלל פיננסים בהפסד של כ-3 מיליון שקל. למרות זאת, אברמוביץ' עצמו טוען כי עזיבתו אינה קשורה למצב החברה. "הייתי עוזב בכל מקרה", אמר אתמול ל"גלובס", "רוב ההפסדים הם תוצאה של המשבר העולמי, ואילולא המשבר הייתי עוזב עוד קודם".