הפניקס זכתה במכרז לביטוח בריאות של 11,500 חברי ארגון עובדי עיריית ת"א-יפו

מדובר בעסקה עם היקף פרמיות שנתי מצרפי של כ-14-15 מיליון שקל לשנה ■ ההסכם עם הפניקס כולל גם את עובדי המרכז הרפואי איכילוב

חברת הביטוח הפניקס זכתה באחד המכרזים הגדולים בתחום ביטוח הבריאות, במסגרתו תבטח את 11,500 חברי ארגון עובדי עיריית תל-אביב יפו ובני משפחותיהם. מדובר בעסקה עם היקף פרמיות שנתי מצרפי של כ-14-15 מיליון שקל לשנה.

הפוליסה לעובדי עיריית תל-אביב יפו כוללת ביטוח בריאות וביטוח שיניים ומכסה עלות תרופות שאינן כלולות בסל התרופות, תמורת פרמיה של כ-90 שקל בחודש, לעובד. ההסכם עם הפניקס כולל גם את עובדי המרכז הרפואי איכילוב. יו"ר ארגון העובדים של עובדי עיריית תל-אביב יפו הוא עו"ד רמי בן-גל.

במסגרת הפוליסה, שתיכנס לתוקפה החל מחודש זה, יש בין היתר פיצוי במקרה של ניתוחי חירום, כיסוי לתרופות שאינן כלולות בסל הבריאות, כיסוי מלא לניתוחים בחו"ל, ביטוח שיניים מקיף הכולל טיפולים כירורגיים, תשלום עבור ימי אשפוז והחלמה, תשלום עבור אובדן כושר עבודה, כיסוי השתלות, הוצאות נלוות, גמלת החלמה מהשתלות ועוד. כמו כן, המבוטחים אינם מחויבים בהצהרת בריאות. בנוסף, הפניקס תקים מוקד בריאות ייעודי לחברי הארגון, שיופעל באמצעות שירות טלפוני והן באמצעות אתר אינטרנט מיועד.