מצייצים ביחד: האפליקציות והפיצ'רים שאמורים לשפר את חוויית השימוש בטוויטר מתרבים

TBuzz הוא אחד תוסף שיסייע למשתמשים לעקוב אחר השיחות הרבות שמתנהלות בשירות המיקרו-בלוגינג ■ ואם אתם חברים בטוויטר - Scoopler מאפשר לכם לקבל תוצאות הכוללות טוויטים של אנשים, הקשורים לשאילתת החיפוש שלכם

1. שיתופים סימולטניים

כשם שהפופולריות של טוויטר הולכת ומתעצמת, כך האפליקציות והפיצ'רים השונים שאמורים לשפר את חוויית השימוש בשירות המיקרו-בלוגינג מתרבים.

TBuzz הוא אחד תוסף שיסייע למשתמשי טוויטר לעקוב אחר השיחות הרבות שמתנהלות בשירות. את TBuzz ניתן לגרור לתוך סרגל הכלים שבדפדפן, ובכל פעם שמשתמשים מגיעים לעמוד אותו הם רוצים לשתף בטוויטר, ולנהל סביבו שיחה, הם יכולים ללחוץ על התוסף, וליידע את העוקבים אחריהם שהם קוראים כתבה מסויימת ברגע זה. הוא גם מאפשר לראות ציוצים של משתמשים אחרים שמשוחחים על אותה כתבה או עמוד וובי.

2. פטפון דיגיטלי

מוזיקה היא תעשייה שנפגעה קשות מהתפשטות האינטרנט. סטארט-אפ ישראלי חדש בשם פטיפון מתיימר להציע פיתרון לקידום העידן הדיגיטלי במוזיקה בישראל.

החברה מציעה פלטפורמת הפצה מקוונת להעברת סינגלים ישירות ממחשבו של האומן, אל תיבת ניהול התוכן האישית של אנשי תעשיית התרבות, המוזיקה והרדיו בארץ. זאת במטרה לחסוך בעלויות תהליך ההפצה הנוכחי, כמו גם להתבסס על טכנולוגיה שהיא ירוקה וידידותית לסביבה. האתר מאפשר לכל מפיץ סינגל לנהל עמוד

אישי באתר, שבו הוא עורך את קטעי המוזיקה שלו, ומקבל גישה לרשימת התפוצה של כל אנשי התקשורת בישראל שעוסקים בתחום. אנשי התקשורת, לעומת זאת, יכולים לסנן את החומר שנשלח אליהם באופן דיגיטלי, להיעזר במנוע חיפוש מוזיקלי ולנהל את החומרים שמועברים. בין האומנים שכבר לוקחים חלק בפרויקט ניתן למצוא את שלום חנוך, מאיה בוסקילה ויוני בלוך.

3. חפש אותי באינטרנט

יש לכם חשבון בטוויטר, פליקר, Digg או Delicious? שירות חדש הקרוי Scoopler מאפשר לכם לעשות חיפוש באתרים הללו, ולקבל תוצאות הכוללות טוויטים של אנשים, הקשורים לשאילתת החיפוש שלכם. האתר מפריד בין תוצאות המתקבלות בזמן אמת, לבין תוצאות של לינקים, קטעי וידיאו או תמונות. השירות גם מאפשר להציץ לאתר אליו מכוון לינק מסויים, מבלי לעזוב את עמוד התוצאות, כמו גם לחלוק את התוצאות שמתקבלות עם משתמשים אחרים. שירותים אחרים כבר מאפשרים לקבל תוצאות חיפוש מטוויטר, כדוגמת Tweetmi, או OneRiot. גם גוגל הכריזה כי היא עתידה לשלב הודעות מטוויטר, בתוך תוצאות החיפוש שלה.

4. עגלת קניות וירטואלית

ככל שהמשבר הכלכלי נמשך, יותר ויותר צרכנים מעדיפים לבצע רכישות באינטרנט, או לפחות לבצע מחקרי שוק בפלטפורמה המקוונת, טרם הרכישה בחנויות האוף-ליין. השירות החדש Snipi מתיימר להקל על חוויית הרכישה המקוונת. כך, משתמשים יכולים לשוטט בהרבה אתרים, ולמשוך את תוצאות השיטוט שלהם: מחיר, מיקום, דירוג משתמשים וכיו"ב, למקום אחד: ל-Snipi. באתר הם יכולים ליצור לעצמם עמוד אישי ובו לארגן את המידע שמצאו, ולתייק אותו על-פי קטעי וידיאו, תמונות או סקירות של מוצרים.

השירות גם מוצע כאפליקציית iPhone, כך שצרכנים יכולים לראות את המידע שאגרו, כאשר הם נמצאים בחנות ומתכוונים לבצע רכישה. כעת עובד השירות רק עם הדפדפן פיירפוקס, אולם היזמים מבטיחים כי הוא יורחב לדפדפנים נוספים.