נפתרה אחת התעלומות הגדולות של השנים האחרונות: נמצאו שרידי גופתה של דנה בנט

הסיפור נחשף לראשונה באתר חדשות ערוץ 2 ■ בימים האחרונים עסקו צוותים של ימ"ר עמקים ויחידות נוספות בחיפושים אחר הצעירה הנעדרת מאז שנת 2003 ■ על שאר פרטי החקירה הוטל צו איסור פרסום גורף

חדשות 2 ב - MAKO / לחדשות 2 ב - 'רשת'

פרשת היעלמותה של הנערה דנה בנט הגיעה לסיומה לאחר 6 שנות חקירה. היום (ב') הותר לפרסום כי בשבוע האחרון מצאה המשטרה את שרידי גופתה.

בימים האחרונים עסקו צוותים של ימ"ר עמקים ויחידות נוספות בחיפושים אחר הצעירה הנעדרת מאז שנת 2003. במהלך הסריקות נמצאו שרידי גופה, אשר על-פי ממצאי המכון הפתולוגי באבו-כביר התבררו כשרידיה של דנה.

המשטרה עדכנה את בני-משפחתה של בנט, שקיוו כי למרות כל השנים הארוכות יזכו לבשורות טובות.

החוקרים ממשיכים כעת לבדוק את נסיבות מותה של הנערה, כאשר על שאר פרטי החקירה הוטל צו איסור פרסום גורף.

מאז היעלמותה של בנט בשנת 2003 יצאה המשטרה למספר מבצעי חיפוש גדולים. בנוסף נעצרו מספר אנשים בחשד למעורבות בפרשה, אך הם לא הובילו להתקדמות בחקירה. בשנת 2005 נשלחה לסוכנות הידיעות הצרפתית הודעה מטעם ארגון הקורא לעצמו "חופשיי הגליל", ובו נכתב כי הוא מחזיק את בנט בידיו.

בני-משפתה של בנט שהגיעו לישראל הבינו כי חקירת המשטרה הגיעה למבוי סתום. הם עירבו את עמותת "יחדיו עם אחד" והציעו פרס של 50 אלף דולר לכל היודע דבר על מקום הימצאה. מאוחר יותר הפרס גדל ל-100 אלף דולר, אבל לא גם זה לא עזר. דנה לא נמצאה - עד השבוע.

לקריאת הסיפור במלואו: חדשות 2 ב - MAKO / לחדשות 2 ב - 'רשת'