מלחמת הרשתות בנשר מגיעה לשיא: מגה בול החלה לחלק הבוקר עופות טריים שלמים בחינם - וקילוגרם עגבניות בשקל

גלובס tv אתמול ירד מחיר ק"ג עוף לחצי שקל במגה בול ובשופרסל דיל ■ מגה בול ממשיכה גם למכור חלב, באגט וגבינה לבנה במחיר של שקל ליחידה; ואילו רמי לוי מוכר גבינת סקי, גבינה לבנה ולחם אחיד בחצי שקל

רשת מגה בול של רבוע כחול מחריפה את מלחמת המחירים בנשר. לפני דקות אחדות הורידה הרשת את המחיר של עוף טרי שלם ל-1 אגורה בלבד - זאת בהתניית קנייה של 150 שקל בחנות. כיוון שמטבע אגורה יצא מהשוק, מדובר למעשה בחלוקת עוף בחינם.

אתמול (ב') הורידו מגה בול ושופרסל דיל את מחיר ק"ג עוף ל-49 אגורות בלבד. הבוקר (ג'), עם פתיחתו של סניף רמי לוי שיווק השקמה בנשר, הציע לוי עוף במחיר של 39 אגורות לק"ג, בהתניית קנייה של 150 שקל.

במגה בול מוכרים מזה מספר ימים חלב תנובה בשקית, גבינה לבנה טרה, בגט ו-1 ק"ג עגבניות בסניף בנשר ב-1 שקל בלבד ליחידה, וזאת ללא כל התניית קנייה.

רמי לוי, שהצהיר השבוע כי יציע מבצעים אטרקטיביים יותר, מוכר היום גבינת סקי 500 גרם, גבינת תנובה 500 גרם ולחם אחיד פרוס בחצי שקל בלבד ליחידה, ללא התניית קנייה.

כדי לסבר את האוזן, נציין כי באזור נשר ובמרחק כ-100 מטר בלבד מסניף מגה בול, פועל היום גם סניף של שופרסל דיל. ברדיוס של ק"מ בלבד קיים סניף של סטופמרקט, ובאזור פועלים גם מינימרקטים פרטיים. בכניסה למתחם נפתח היום גם סניף של רמי לוי שיווק השקמה.

ההערכות הן כי מלחמת המחירים בנשר רק תלך ותחריף בימים הקרובים ותהפוך למעשה למוקד חדש של מלחמת מחירים, ממש בדומה למלחמת המחירים שנפתחה בשעתו בקריות, כשרמי לוי להוריד את מחיר העוף ל-1 שקל לקילוגרם.

יצויין כי רשת סטופמרקט החלה גם היא לחלק היום עוף בחינם בהתניית קנייה של 150 שקל. כמו כן היא מציעה עגבניות, מלפפונים, כרוב וקישואים ב-69 אגורות לק"ג.

"בסופו של דבר ייגמרו השבועיים של השגעונות, וכל אחד ימצא את מקומו ואת לקוחותיו", אומר היום ל"גלובס" יוסי משיח, בעלי רשת סטופמרקט.