מתשובה לדנקנר: עוזי לוי בדרך להצטרף לקבוצת אי.די.בי

לוי נמצא במגעים מתקדמים עם אי.די.בי לצורך השתלבותו בתפקיד בכיר בקבוצה, ככל הנראה בחברת נכסים ובנין , זרוע הנדל"ן של הקבוצה

אחרי פיני כהן, גם עוזי לוי צפוי לעזוב את קבוצת תשובה: מנכ"ל אלעד קנדה, שבשליטת יצחק תשובה, עשוי לעבור לקונצרן אי.די.בי , שבשליטת נוחי דנקנר. לוי נמצא במגעים מתקדמים עם אי.די.בי לצורך השתלבותו בתפקיד בכיר בקבוצה, ככל הנראה בחברת נכסים ובנין , זרוע הנדל"ן של הקבוצה.

מזה כשנתיים מתגורר לוי בקנדה לאחר שקיבל לידיו את ניהול פעילות הנדל"ן הפרטית של תשובה בקנדה. בעברו שימש לוי כראש מערך הנדל"ן בבנק לאומי וכסגן ממונה אגף התקציבים במשרד האוצר.

"תפקידיי הקודמים הכשירו אותי לתפקידי הנוכחי. זו השלמת השכלה לעולם העסקים הגדול", אמר בעבר לוי בראיון ל"גלובס". באחרונה הוזכר שמו של לוי כמועמד למספר תפקידים, בהם כמחליפו של רם בלינקוב שהתפטר בשבוע שעבר כממונה על התקציבים במשרד האוצר, אולם נראה כי רוב הסיכויים הם כי לוי יצטרף בסופו של דבר אל דנקנר.

אתמול פורסם ב"גלובס" כי פיני כהן, שכיהן כיו"ר ושותף בקבוצת תשובה אחזקות, צפוי לסיים בסוף החודש הבא את תפקידו. כהן נמצא בימים אלה במגעים לכניסה לגרעין שליטה בקבוצה בגודל בינוני-גדול.