איתי הרמן, סמנכ"ל הקריאייטיב של יהושע TBWA, פורש מתפקידו

במשרד לא ימונה במקומו סמנכ"ל קריאייטיב חדש, ואת מקומו של הרמן יתפסו שחר פילר ועדו קריב, מנהלי הקריאייטיב הנוכחיים, שידווחו מעתה ישירות למנכ"ל

איתי הרמן, סמנכ"ל הקריאייטיב של משרד הפרסום יהושע TBWA, פורש מתפקידו - כך נודע ל"גלובס". הרמן החזיק בתפקיד כ-3 שנים.

הרמן התחיל את דרכו כקופירייטר בראובני-פרידן, ושם התקדם עם הזמן והפך למנהל קריאייטיב. משם המשיך לאפיזודה קצרה באריאלי, ואחר-כך שימש כמנהל קריאייטיב ברגב-קויצקי.

באמצע 2007 הוא מונה לתפקיד סמנכ"ל ביהושע TBWA, כחלק מרה-ארגון בשדרה הניהולית של המשרד. יהושע TBWA סיים את 2008 במקום השישי בטבלת המשרדים הגדולים. המשרד נהנה בשנים האחרונות מתפיסה קריאטיבית גבוהה - בין היתר תודות לעבודות שעשה לבנק דיסקונט, מקדונלד'ס ועוד.

רמי יהושע אישר את הידיעה ומסר בתגובה כי הוא מודה להרמן על שירותו הטוב ומאחל לו הצלחה בכל אשר יפנה. לדבריו, את מקומו של הרמן יתפסו שחר פילר ועדו קריב, מנהלי הקריאייטיב הנוכחיים, שידווחו מעתה ישירות למנכ"ל.