גרסת הייצוא של הסובארו B4 החדשה נחשפה היום ביפן

המכונית החדשה, שתגיע במחצית השנייה של השנה, גדולה ומרווחת משמעותית מהנוכחית והמנוע ההתחלתי יהיה 2.5 ליטר בהספק 170 כ"ס ■ את תיבת ההילוכים האוטומטית תחליף תיבה רציפה (CVT)

אחרי השקה מוקדמת של הדגמים האמריקניים בניו-יורק, השיקה היום סובארו ביפן את הדגם המקומי של הסובארו B4, שרלוונטי גם לייצוא לאירופה. הרכב הושק בתצורת סדאן, סטיישן וסטיישן מוגבהת (אאוטבק) כאשר כל הדגמים ארוכים, רחבים וגבוהים משמעותית מהדגם היוצא.

אורכו של דגם הסדאן 4.73 סנטימטרים, רוחבו 1.78 סנטימטרים וגובהו 1.5 סנטימטרים. הוא ניצב על בסיס גלגלים, שהוארך ל-2.75 מטר. התוצאה היא אחד מתאי הנוסעים המרווחים בקבוצה.

סובארו B4

סובארו ויתרה על מנוע ה-2 ליטרים והמנוע העיקרי לייצוא יהיה מנוע 2.5 ליטר בהספק של 170 כ"ס. המנוע הבסיסי מוגדר ביפן "ירוק" ומתאפיין ברמת פליטה נמוכה, שמזכה אותו בבונוס מס. מעליו יוצעו מנוע 2.5 ליטר טורבו בהספק 285 כ"ס ומנוע 3.6 ליטר בהספק 260 כ"ס.

סובארו B4

את תיבת ההילוכים האוטומטית תחליף תיבה רציפה (CVT), שפותחה בשיתוף עם טויוטה ומציעה 5 או 6 מהירויות מקובעות. הדגמים הבכירים יצוידו במנגנון אלקטרוני עם שלושה מצבים לשליטה בהעברת הכוח באמצעות ההנעה הכפולה. ה-B4 החדשה צפויה לנחות בארץ לקראת סוף המחצית השנייה של השנה הבאה.

סובארו B4