נועם ברורמן - לשותפות באיילון פתרונות פיננסיים

ברורמן במו"מ לרכישת 24% מבית ההשקעות של איילון ■ צפוי לעבור עם 22 עובדיו מפריזמה

נועם ברורמן, מראשי בית ההשקעות פריזמה ומנהל פעילות ניהול התיקים בבית ההשקעות שנסגר, במו"מ מתקדם לרכישת 24% באיילון פתרונות פיננסיים, בית ההשקעות של קבוצת איילון של משפחת רחמני.

השלמת העסקה, שצפויה בתוך שבוע, ברורמן ימונה למנכ"ל באיילון פתרונות פיננסיים, ויהפוך לשותף במקום השותפים הקודמים, מוריס סבאג, גיל בארי ויונתן דולברג, שיוצאים מהחזקת המיעוט שלהם בבית ההשקעות. 76% הנותרים יישארו בידי קבוצת איילון.

ברורמן מביא עימו נדוניה מרשימה - את 22 עובדיו מפריזמה, ולפי גורמים בשוק, הוא סירב לכמה הצעות שקיבל עם מכירת נכסי פריזמה, כיוון שחיפש מקום שיקלוט אותו, כיזם, יחד עם עובדיו מפריזמה.

באיילון מציינים כי "המבנה לביצוע העסקה, התמורה בה והאם היא תותנה בתנאים מתלים כלשהם, טרם סוכמו, והצדדים צופים שבתוך כשבוע יושלם המו"מ". באיילון מוסיפים עוד כי "באחרונה הושג הסכם עם מחזיקי מניות המיעוט באיילון פתרונות פיננסיים (המותנה בקבלת היתר מרשות ני"ע), בין היתר לעניין יציאתם מאיילון פתרונות פיננסיים".

בית ההשקעות של איילון, קבוצת הביטוח השישית בגודלה בשוק, הוא שחקן מינורי יחסית לשוק הפיננסים, והוא עוסק בניהול תיקי השקעות וקרנות נאמנות.