דלק נדל"ן ממשיכה לממש נכסים: מוכרת לדלק ישראל מגרש בירושלים בכ-17 מיליון שקל

על המגרש ממוקמת תחנת תדלוק, המופעלת כיום על-ידי דלק ישראל בשכ"ד שנתי של כ-800 אלף שקל ■ בגין המגרש לא קיים חוב כלשהו, כך שכל התמורה - הגבוהה בכמעט 15% משווי של הנכס בספרים, מהווה תזרים מזומנים נקי

חברת דלק נדל"ן מקבוצת דלק , באמצעות חברת הבת דלק נדל"ן נכסים מניבים, ממשיכה להוציא אל הפועל את תוכניתה למימוש נכסים ושיפור הנזילות. היום (א') מדווחת החברה, שבניהולו של איליק רוז'נסקי, כי היא מוכרת מגרש בירושלים בתמורה לכ-17 מיליון שקל.

על המגרש ממוקמת תחנת תדלוק, המופעלת כיום על-ידי חברת דלק ישראל , גם היא מקבוצת דלק, בשכר דירה שנתי של כ-800 אלף שקל. דלק ישראל היא גם הרוכשת של המגרש, וכשתעבור הבעלות לידיה תשלום שכר הדירה ייפסק. יצויין, כי בגין הנכס לא רשום כל חוב, כך שכל התמורה - הגבוהה בכמעט 15% משווי של הנכס בספרים, מהווה תזרים מזומנים נקי.

מנכ"ל דלק נדל"ן, איליק רוז'נסקי, אמר היום: "החברה ממשיכה בתוכנית האסטרטגית המקורית למכירת נכסים שפוטנציאל ההשבחה שלהם כבר מוצה ובמחירים גבוהים. תרומתו של המגרש לחברה בשנת 2008 הסתכמה בכ-800 אלף שקל והיתרה התזרימית ממכירתו הינה כ-17 מיליון שקל. מכירה זו מצטרפת למימושים נוספים שביצענו בחודשים האחרונים בהיקף כולל של למעלה מ-900 מיליון שקל ושבוצעו לפי מחיר הנכסים בספרים".

דלק נדל"ן נכסים מניבים נמצאת בבעלות דלק נדל"ן (100%). החברה מחזיקה בנכסים מניבים בשווי של כ-650 מיליון שקל בישראל - בתחומי המסחר, המשרדים ותחנות תדלוק. כמו כן בבעלות החברה כ-25 נכסים מניבים בישראל, כשחלק החברה בשטח מסתכם בלמעלה מ-100 אלף מ"ר (משרדים, מרכזי מסחר, תחנות דלק). כמו כן, בבעלות החברה קרקעות וזכויות בניה נוספות.