סלקום יוצאת בתוכנית שיווק חדשה: בנק דקות לכל המשפחה במחיר קבוע

לפי התוכנית שמציעה סלקום, ככל שמצטרפים יותר בני משפחה - המחיר לדקת שיחה יורד ונהנים מהנחה משפחתית גדולה יותר ■ בנק הדקות המשפחתי ניתן לניצול של כל בני המשפחה, והחלוקה אינה חייבת להיות זהה

סלקום ממשיכה בקו של תוכניות המשפחה לסוגיהן, והיום (א') היא יוצאת עם תוכנית חדשה הכוללת בנק דקות משפחתי. במסגרת התוכנית תציע סלקום למשפחה חבילת דקות כוללת במחיר קבוע לכל היעדים.

לדברי סלקום, ככל שמצטרפים יותר בני משפחה - המחיר לדקת שיחה יורד ונהנים מהנחה משפחתית גדולה יותר. בנק הדקות המשפחתי ניתן לניצול של כל בני המשפחה, והחלוקה אינה חייבת להיות זהה. באופן זה, חלק מבני המשפחה יכולים לדבר יותר וחלק פחות - ועדיין הם ייהנו מבנק הדקות ומההנחה המשפחתית.

לדברי עדי כהן, סמנכ"ל השיווק של סלקום: "אם עד היום התאמת התוכנית לכל מנוי התבצעה לפי שימושיו האישיים (כגון מסלול חיילים או מסלול סטודנטים), אנו משיקים מהיום שיטת תמחור מהפכנית בשוק הסלולר המציעה תוכנית אחת לכל בני המשפחה.

"מבדיקות שערכנו עולה כי לא כל בני המשפחה מדברים באופן זהה וקבוע כל חודש, ועל כן החלטנו לצאת בשקלול כלל השימושים ולהציע תוכנית אחת מקיפה המאפשרת הלהוזיל את החשבון החודשי".