זוגלובק רוכשת את המותג טבעוף תמורת 5 מיליון שקל

זכתה בהתמחרות שנערכה היום בינה לבין יזם המותג, אמנון אריאל ■ טבעוף, מותג העוף ללא אנטיביוטיקה, הוצע למכירה בנפרד לאחר קריסת חברת עוף העמק ■ המחיר משקף את רכישת הסימן המסחרי ללא מערך הייצור

עכשיו זה סופי: חברת זוגלובק תרכוש את המותג טבעוף תמורת 5 מיליון שקל. זוגלובק זכתה היום (א') בהתמחרות שנערכה בבית המשפט המחוזי בינה לבין יזם המותג, אמנון אריאל.

כזכור, בתחילה הציעה חברת א.ת של תנובה סכום של 1.5 מיליון שקל עבור המותג, ואילו זוגלובק הציעה סכום של 2.5 מיליון שקל. בשלב זה נכנס לתמונה אריאל, שפנה לבית המשפט וביקש לרכוש את המותג באותו המחיר שהציעה זוגלובק. אריאל, שטען לזכות ראשונים, ביקש להפיץ את המותג על פלטפורמת המכירות וההפצה של תנובה. כאמור, בהתמחרות שנערכה היום בין השניים זכתה חברת זוגלובק.

המותג טבעוף הוא מותג שנבנה כאמור על-ידי היזם אמנון אריאל, שפיתח קטגוריה חדשה של עוף טרי ללא אנטיביוטיקה. בשיא הגיעו מכירות הקטגוריה ל-100 מיליון שקל בקירוב במחירים לצרכן.

לפני כשנה הועברה פעילות המותג לחברה בת של עוף העמק, שבה החזיק אריאל בשליטה (75%), ואילו עוף העמק החזיקה ב+25% מהמניות. הפעילות קרסה למעשה כחלק מקריסת חברת עוף העמק.

אריאל אמר היום ל"גלובס" בתגובה: "חברת זוגלובק רוכשת את סימן המסחר טבעוף במחיר הראוי לו. בפני חברת זוגלובק עומד אתגר גדול של למידת תהליך גידול וייצור עוף, אשר ערכיו המוספים יהיו גבוהים כמו ערכיו של טבעוף".

המשמעות היא כי חברת זוגלובק תצטרך כעת לבנות מערך שלם הכולל גידול וייצור של עוף ללא אנטיביוטיקה, כאשר המחיר משקף למעשה את הסימן המסחרי.