ב.ס.ר אירופה חנכה את קניון טיפאני בקפריסין בנוכחות נשיא האי

הקניון בעיר לימסול מכיל כ-140 חנויות בגדלים שונים ושטחו הכולל כ-30 אלף מ"ר ■ 70% משטחי ההשכרה הושכרו עד היום ■ בין המותגים הבינלאומיים שיופעלו בקניון ניתן למצוא את רשתות האופנה "מנגו", "ניין ווסט", "טומי הילפיגר" ו-"מרקס אנד ספנסר"

חברת ב.ס.ר אירופה , שבשליטת נחשון קיוויתי וקלמן סופרין, חנכה בסוף השבוע את קניון טיפאני בלימסול שבקפריסין. זהו הקניון הראשון של החברה בקפריסין, שהיקף הקמתו נאמד בכ-80 מיליון אירו. ב.ס.ר אירופה מחזיקה ב-47% מהקניון והיתר מוחזק בידי אנשי עסקים ישראלים ושותפים קפריסאים.

ייזום ההקמה של הקניון החלה לפני כשלוש שנים והקמתו נמשכה כשנתיים. השטח הבנוי של הקניון הוא כ-36 אלף מ"ר מתוכם 30 אלף מ"ר שטחים להשכרה. 70% משטחי ההשכרה הושכרו עד היום. שטח המגרש עליו בנוי הקניון הוא כ-100 דונם ומגרשי החנייה העיליים יכולים להכיל כ-2,000 מכוניות. הקניון נבנה בסטנדרט גבוה על ידי קבלן קפריסאי מקומי.

לדברי קיוויתי, "קניון טיפאני נפתח לקהל הרחב בסוף שבוע זה. לטקס הפתיחה הוזמנו, בין היתר, נשיא קפריסין, ראש עיריית לימסול, שרים ומכובדים רבים. הקניון מכיל בתוכו כ-140 חנויות בגדלים שונים ובשטח כולל של כ30 אלף מ"ר. בין המותגים הבינלאומיים שיופעלו בקניון ניתן למצוא את רשתות האופנה "מנגו", "ניין ווסט", "טומי הילפיגר", "מרקס אנד ספנסר", "גאנט" ועוד, לצד מותגים של חברות ישראליות כמו "פוקס", "רנואר", ו"אופטיקנה".
בנוסף לרשתות האופנה יופעלו גם שני סניפי בנק, בתי קפה, מסעדות, אוכל מהיר, דוכני מכירה בשטחים הפתוחים, משטח החלקה על הקרח ובאולינג".

הוא הוסיף כי בלימסול ובסביבתה כמאה אלף תושבים וכי הקניון ממוקם בגבול המערבי של עיר הנמל לימסול, על צירי תנועה ראשיים, סמוך לנמל הגדול בקפריסין וסמוך לבסיסי הצי והאוויר הבריטיים.

תכנון הקניון נעשה על ידי יועצים מקומיים שקיבלו הדרכה מיועצים ישראלים בעלי ניסיון רב בתכנון פרויקטים דומים בארץ ובעולם.