לזה קוראים שיווק אגרסיבי: מכבי חיפה כבר התחילה למכור מנויים לעונה הבאה

העונה הנוכחית הסתיימה רק השבוע, אבל הירוקים כבר חושבים קדימה: פונים לאוהדים דרך האי-מייל עם הצעות לרכישת מנוי ומפעילים חברת טלמרקטינג שמתקשרת לאוהדים ■ המחירים: 460 עד 1,290 שקל למנוי

אוהדי כדורגל, יודע כל איש שיווק מתחיל, נחשבים לצרכנים שבויים. חלקם הגדול רוכש כרטיסים ומנויים בלי יותר מדי קשר למחירים, מצבה המקצועי של הקבוצה או התנאים באצטדיון הביתי. בהרבה מקרים, העניין הזה גורם למועדונים לנוח על זרי הדפנה בכל הקשור לפעילות קידום המכירות שלהם. לא במקרה של מכבי חיפה.

למרות שהעונה הנוכחית הסתיימה רשמית עבור חיפה רק אתמול (ב') במשחק מול בית"ר ירושלים, הרי שהקבוצה פתחה כבר לפני כמה ימים במכירת המנויים לעונה הבאה. והירוקים לא חוסכים בפעולות שיווק אגרסיביות: מאגר גדול מאוד של האוהדים קיבל לתיבת המייל שלו הצעה לרכישת מנוי, ובמקביל חברת טלמרקטינג יוצרת קשר טלפוני עם אותם האוהדים ומנסה לשנע את התהליך. אחת הסיבות לפתיחת המכירה בשלב כל כך מוקדם היא העובדה שמשחקה הרשמי הראשון של חיפה יערך כבר בעוד כחודש וחצי, במסגרת מוקדמות ליגת האלופות. ועדיין, פתיחת מכירת מנויים עוד לפני שהעונה מסתיימת היא עניין חסר תקדים בכדורגל הישראלי.

חיפה מכרה בעונה החולפת קרוב ל-4,500 מנויים. מנכ"ל המועדון, איתמר צ'יזיק, מעריך כי בעונה הבאה תירשם עלייה בביקוש למנויים. בחודש הקרוב תמכור חיפה מנויים במחירי מבצע שינועו בין 460 ל-1,290 שקל, כאשר המחיר יעלה החל מה-3 ביולי ל-510-1,600 שקל.

אגב, האלופה הכניסה לקופתה כ-650 אלף שקל ממשחק ההכתרה שלה אתמול מול בית"ר, אליו נמכרו מראש כל הכרטיסים.